tc47 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Overimorgen aunmar, overimorgen. Btw, enig, 10 sesonger = perfekt. Jeg er ikke klar for at 24 skal slutte nå. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Noooo, sendes det mandagskvelder i statene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Da er også jeg up-to-date, noen irritasjonsmomenter, men 24 får pulsen opp som vanlig. Trist om dette blir siste sesong. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Har også det problemet, med å ha tatt igjen sendeskjema Bruker å begynne seint hver gang en ny sesong kommer og bare se når jeg selv vil. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg er ikke klar for at 24 skal slutte nå. Jeg venter med å sutre til denne sesongen er ferdig. Dette er visst siste sesong Sutherland har skrevet under for, men alt kan jo skje. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 24 uten Sutherland går jo ikke, så hvis han ikke blir med, så kan de bare droppe det Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hvem skal ha hovedrollen da? Lille Teri Bauer? Om ikke Kiefer er med så blir det ikke 24 og det tror jeg produsentene vet Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg vil ha to sesonger til, dermed basta! Jeg vil også vite hva som skjedde med Tony, og det at Jack lå for døden. Utrolig at man ikke har fått vite det enda! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Gleder meg forøvrig til vi får mer av Kim Bauer. Elisha Cuthbert er digg. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Kanskje hun begynner i CTU ja, hehe. Trneger vel ikke Kiefer når hun er med Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Da må det være bikini-CTU eller vil jeg heller ha Jack Bauer Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Stemmer for det. Men helst skal jo begge to være med da. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Problemet er jo at serien begynner å gå tom for ideer. Denne sesongen har jo strengt tatt vært middelmådig. Hittil altså. Endret 7. mars 2010 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Bruker å begynne seint hver gang en ny sesong kommer og bare se når jeg selv vil. Det hadde vært awesome og hatt hele sesong 8 på hardisken i 720p og bare sett alle i løpet av en helg eller noe. Desverre så havner jeg inn under kategorien for de svake sjeler når det kommer til tålmodighet og favoritt tv-serier. Må bare se det med en gang jeg har muligheten. Om det blir flere sesonger så er jeg bare redd for at det blir for mye av det gode. At nivået i serien faller og 24 avslutter mye svakere enn antatt. Om de holder spenningsnivået så må det gjerne bli 5 sesonger til for min del. Blir aldri lei av Jack. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Synes nå at 24 er en av de seriene som har vært best til å holde et høyt spenningsnivå hele tiden, men synes likevel at det blir mye av det samme da. Men gleder meg til ny episode på tirsdag blir det vel. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 2 episoder neste uke! Absolutt uenig i at s8 har vært middelmådig. Fortsatt spennende og jeg digger presidenten av iraner-landet eller whatever osv. Og Dana historien ser ut som den kan bli gøy også. Og Jack er fortsatt rå. Kan fortsette lenge for min del. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Nå finnes det vel en grense på hvor mange katastrofer Jack Bauer kan redde verden fra, men jeg hadde ikke hatt noe imot et par sesonger til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå