Gå til innhold

24-tråden (opprinnelig for sesong 8.)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig begynner Hastings å bli en som det virker som man kan stole på. Begynner å like han litt nå.

 

Dana saken....dette må jo bare gå til helvete på et eller annet tidspunkt, noe annet hadde vært rart.

 

Lurer egentlig på hvor dette ender til syvende å sist, må jo være noe stort det bygger opp til :hmm:

Lenke til kommentar

Da fikk jeg endelig sett episoden. Ganske bra, men noe som jeg synes var dumt, bl.a. at Fayed reiste seg opp og løp 10 sekunder før han ble funnet.

 

Eller det at Jack ikke bare skjøt selvmordsbomberen i foten, slik at han ikke kunne hoppe. Han skjønte jo at det var det han ville gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Endelig sett den jeg og nå.

 

Synes Jack kunne skutt bomberen når han så at han skulle til å hoppe. Han er jo viktig å ha i live, men det ville jo vært enda smartere å ikke la han si fra til de andre terroristene at det ikke funket.

 

Og Dana og Cole bør jo komme med en ganske god unnskyldning nå, ettersom de har vært borte fra CTU i to episoder nå. Var heller ingen som spurte etter de i siste episoden. Rart

Lenke til kommentar

Og Dana og Cole bør jo komme med en ganske god unnskyldning nå, ettersom de har vært borte fra CTU i to episoder nå. Var heller ingen som spurte etter de i siste episoden. Rart

Nå så vi heller ikke noe til president Hassan i episode 9, så jeg syns ikke det var så veldig rart.

Lenke til kommentar

Og Dana og Cole bør jo komme med en ganske god unnskyldning nå, ettersom de har vært borte fra CTU i to episoder nå. Var heller ingen som spurte etter de i siste episoden. Rart

Nå så vi heller ikke noe til president Hassan i episode 9, så jeg syns ikke det var så veldig rart.

Husker ikke så langt tilbake i tid jeg da. Det er jo over en uke siden jeg så det :)

Men det stemmer sikkert.

Lenke til kommentar

Hehe ja akkurat Bacon, derfor han ikke klarte å gjøre noe bedre der og da, som å skyte ham i foten. Har erfaring men har ikke vært med på nok i det siste. Altfor mye bestefar og Kim osv osv. Men jeg digget episoden jeg, høy spenning og herlig å se Jack "right in it" igjen. :)

Lenke til kommentar
Han bomberen var forresten helt villt skummel. :new_woot:

Hehehehe.... Eg klarer bare ikke å se på han som noe annet enn en stakkar pinglete homo etter den serien han spilte i, sitcom greie.

 

The war at home :)

Riktig riktig ;) Han spiller så usannynlig pinglete i den serien. Men skal si han spiller knall til nå i 24!

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg sett den andre serien dere snakker om, så har bare sett han i 24. Men det smilet han ga fra seg før han hoppet ut av vinduet var VELDIG creepy. En litt småekkel fyr.

Ellers synes jeg 24 er på topp om dagen, har absolutt vært en bra sessong til nå!

Lenke til kommentar

Enig. En complete-box bestående av 10 sesonger høres mye bedre ut enn en med 9 sesonger.

 

Har tatt igjen sendeskjemaet nå. Irriterende, for har hatt privilegiet å se kontinuerlig alt etter når jeg føler for det hittil. Gleder meg til ny episode i morgen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...