Gå til innhold

24-tråden (opprinnelig for sesong 8.)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke jeg heller. Faktisk så hater jeg å lese om 24 og høre om 24 akkurat nå, for da må jeg fortsette med "nedtellingen" og jeg føler at det tar så mye mer tid. Vil bare at dagene skal gå forbi kjapt uten at jeg merker det til det er søndag 17. januar. Fy faen, det kommer til å bli episk. Døgning natt til mandag for sure! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Hadde jeg bare funnet denne tråden om 10 dager :(

?

Hadde "glemt" 24, og nå blir det noen lange dager fremover. Det hadde du sikkert skjønt om du hadde lagt godviljen til.

Lenke til kommentar

Eg lurer litt på om eg skal vente til tirsdagen, lage meg ein pizza, popcorn og ha colaen klar. So ser er 4 episoder av 24 i HD streamet fra macen til ps3 med PS3 Mediaserver( blir litt detaljert planen min, men det hadde vore fantastisk). Glemte neste å nevne at eg skal sitte i stresslessen;)

 

Har og house, heroes, the big bang theory og Two and a half men tirsdagen, men det får vente.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar
For første gang før en sesong av 24 har jeg greid å la være å se noen videoer eller lese noen spoilere om hva som skal skje i løpet av de første episodene. Skal ikke vite en dritt før jeg setter på episodene den 17.

 

Gleder meg noe hinsides.

 

Samme her, bortsett fra at det er ikke første gang :)

 

Hater trailere osv, for enten forklarer de alt for mye og avslører masse spennende ting eller så lurer de deg. Og bruker de kuleste scenene osv slik at de ikke blir like kule når man ser de i serien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...