Gå til innhold

24-tråden (opprinnelig for sesong 8.)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin episode i dag, må si meg fornøyd med retningen Dana-saken tok. Ellers så ser det ut til at det blir Jack og Renee framover, noe enkelte vil si seg misfornøyde med. Jeg synes det er bra at Jack får en love-interest, så lenge de ikke dreper/torturerer henne. Audrey var grei nok, men egentlig er Renee mer badass. Personlig så synes jeg det er bra Jack ofret seg for Renee, siden han har opplevd den samme urettferdigheten. Klarer dog å ikke bestemme meg helt for hva jeg synes om Hatings, siden han virker grei på en måte mens han samtidig er helt opptatt av å følge reglene. Byråkratiet i 24 har en tendens til å irritere vettet av meg.

 

Hva som skjer med Fahran(?) er jeg litt spent på, men jeg ser for meg en vanlig 24-klisjé hvor han døende gir halveis nyttig informasjon til Jack. Gleder meg til å se hva manusforfatterene har tenkt å finne på denne gangen. Det kommer til å bli spennende framover, med tanke på Dana-saken og Jacks jakt på terrorister. Lurer også på hva Renee skal drive med resten av sesongen...

Lenke til kommentar

Alt i alt kanskje beste episoden denne sesongen siden de 4 første synes nå jeg. Endelig noe fart i Dana-historien. Pluss at Jack og Renee-delene var nesten koselig for en 24-fan, synes nå jeg. :p

 

Synd at David Anders nå da er ferdig i serien. En av favorittene blant gjesteskuespillerne denne sesongen. Morsomt å se han rare fra War At Home/Night At The Museum, men skeptisk til han i 24 litt.

Lenke til kommentar

Synd at David Anders nå da er ferdig i serien. En av favorittene blant gjesteskuespillerne denne sesongen. Morsomt å se han rare fra War At Home/Night At The Museum, men skeptisk til han i 24 litt.

David Anders spillte en av mine favorittkarakterer i Heroes, vært fan av ham siden da. Synd at han ikke fikk spillt noen flere episoder... Og Kenny fra "War at Home", godt jeg ikke var alene om å gjenkjenne ham. Var virkelig en merkelig opplevelse å se ham i 24, men kan ikke bli merkeligere enn faren fra den samme serien i Prison Break. Det var triste saker.

Lenke til kommentar

Er nok det ja, lurer på om de noen gang kommer til å si navnet på landet

 

Det har stått Kamistan et par ganger på skjermen så det er vel det fake navnet. De første rapportene om sesong 8 gikk jo på at det var presidenten fra Iran som var på besøk i landet, men leste et sted at grunnet press fra sytekoppene i FN ble det endret.

 

Jeg merker jeg liker Hastings. Mannen hører på Jack, noe som jo er i sterk kontrast til mange av de andre kontorrottene som har styrt CTU, FBI og vært i Det Hvite Hus.

Endret av DoktorBacon
Lenke til kommentar

Ble fart i Dana-historien nå, trengte bare å få involvert Cole litt. ^^

Koste meg stort når Jack bare marsjerte inn for å hente Renee, og haha på turen ut "Son, you better put that down or you're gonna get hurt" :D

 

Hastings er litt av og på, han kan være irriterende, men alt i alt så liker jeg han godt, og han virker å høre på Jack. Er lei av folk som enda ikke har forstått at det er lurest å gjøre som Jack sier. :p

Lenke til kommentar

Er nok det ja, lurer på om de noen gang kommer til å si navnet på landet

 

Det har stått Kamistan et par ganger på skjermen så det er vel det fake navnet. De første rapportene om sesong 8 gikk jo på at det var presidenten fra Iran som var på besøk i landet, men leste et sted at grunnet press fra sytekoppene i FN ble det endret.

 

Det heter ihvertfall Kamistan i følge Wikipedia.

 

The story arc involves Jack Bauer contending with assassination threats made during a peace conference between President of the United States Allison Taylor and President Omar Hassan of the fictional Islamic Republic of Kamistan, a country similar to Iran.

Lenke til kommentar

Må si jeg er godt fornøyd så langt. Eneste jeg irriterer meg over er at vi ikke får vite mer om Arlo, han sitter bare der og kommer med syrlige kommentarer. Han virker skikkelig kul og dyktig, jeg vil vite mer! Dessuten ELSKER jeg layouten på "nye" CTU, de dritkule skjermene som ligger under bordoverflaten.. og ikke minst Chloe, som virkelig aldri slutter å overraske. Hun er nok min favoritt gjennom serien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...