Gå til innhold

24-tråden (opprinnelig for sesong 8.)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt grei episode. Som forventet ble Jack torturert, og de utnyttet såret hans. :)

 

Ellers synes jeg det kanskje gikk litt for fort frem. En episode dekket jo fra han kom til stedet, han ble torturert, kom seg unna, fikk drept en god del (forresten, er det noen som har giddet å regne på hvor mange Jack har drept gjennom sesongene?), og fikk "sjefen" til å snakke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Helt grei episode. Som forventet ble Jack torturert, og de utnyttet såret hans. :)

 

Ellers synes jeg det kanskje gikk litt for fort frem. En episode dekket jo fra han kom til stedet, han ble torturert, kom seg unna, fikk drept en god del (forresten, er det noen som har giddet å regne på hvor mange Jack har drept gjennom sesongene?), og fikk "sjefen" til å snakke.

 

Kan vel egentlig si meg enig i den der jeg også, syns kanskje at det gikk litt fort i den siste episoden. Men, det kan jo hende at det må gå slikt fordi produsentene har masse annet spennende i vente? :) Kanskje John Voight vender tilbake med brannskader? :p

Lenke til kommentar
En episode dekket jo fra han kom til stedet, han ble torturert, kom seg unna, fikk drept en god del (forresten, er det noen som har giddet å regne på hvor mange Jack har drept gjennom sesongene?), og fikk "sjefen" til å snakke.

Dumt spørsmål. :p 237 stk.

 

http://24.wikia.com/wiki/On-screen_kills_by_Jack_Bauer

 

http://www.google.com/search?client=opera&...-8&oe=utf-8

 

Hvis du vil ha alle sammen: http://24.wikia.com/wiki/Deaths_on_24

 

Damn. Han drepte 50 (!) stk i S06. 14 av dem i én episode. *ler*

Lenke til kommentar

Bauercount.com funker desverre ikke lengre, men var en fin side hvor man fikk se alle Jack's kills og hvilket våpen han drepte fiendene med. Med 9 drap så langt denne sesongen henger han litt etter de beste dagene, men han begynner å komme tilbake i skikkelig slag. I dag omgjorde han ukrainerns restaurant til et slakterhus.

 

Jeg håper iraneren med den kjipe sveisen får en grusom død innen episode 10.

Lenke til kommentar

Sånn ganske god episode, selv om jeg personlig føler 24 begynner å bli litt forutsigbart. Mulig jeg har sett for mye av det, og sett for mye serier generelt. :p At de kom til å torturere han og utnytte såret hans var jo selvsagt, og at rodene var borte når de kom og skulle hente dem forutså jeg også. I tillegg til at det selvsagt var sønnen til russersjefen som hadde stukket av med dem.

Men forutsigbart eller ikke, jeg koser meg jo stort med 24 som alltid, vi fikk jo en god dose Jack-action i denne episoden også, så ingenting å klage på. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...