Gå til innhold

24-tråden (opprinnelig for sesong 8.)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OBS!

 

OBS!

 

 

SPOILERE FRA S08E07 FRA NÅ AV !

 

--

 

Sånn, nå kan ingen klage på spoilere fordi de har glemt episoden eller noe. Episoden er sendt i USA, og det er fritt frem å diskutere den uten spoilermerking.

 

--

 

Endelig litt action med Dana-situasjonen. Det er fremdeles kjipt, men er i hvert fall bedre med action+drama enn bare drama.

 

Damn, Jack var sinnsyk etter knivstikkingen! Definisjonen på AWESOMENESS.

Endret av Peppep
Lenke til kommentar

Jeg synes nesten det ble litt for mye. Det virket som om han fikk kniven helt inn, og jeg regner med at om to-tre timer (eller episoder), så vil vi ikke engang merke at han har blitt knivstukket, helt til noen skal torturere han, og utnytter skaden. :)

 

Forøvrig bra episode. Satt egentlig og ventet på at Vladimir skulle dø. De gjorde jo han mer og mer usmakelig, og han var jo bare en mindre spiller. Godt at de har kommet seg videre nå. Måten han døde på var heller ikke dum. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skulle ønske Renee ble skutt der etter knivstikkinga. For en dum kjerring. Var fryktelig nære på at det ble noe klisje-greier mellom hun og Jack da de stirret hverandre inn i øynene etter den lille episoden også. Huff.

 

Ellers var det en god del bra. Synes hele sesongen er veldig åpen enda, og det er jo bra + så snakkes det om en langfilm av 24 etter denne sesongen.

Lenke til kommentar

Den knivscenen var noe av det mest geniale denne sesongen, det og økseangrepet. Fy faen, kan det bli råere? Ellers god episode, og jeg er glad vi er kvitt Vladimir. For en idiot, men Renee klarer jeg ikke helt å bestemme meg ovenfor. Det har sine gode og dårlige sider, selv Dana-greia tok seg litt opp. Digg å se at det ikke blir OL-pause de neste episodene, siden jeg nyter denne sesongen atm.

Lenke til kommentar

Nja, jeg har alltid likt Renee godt. Veldig mye fordi hun er det nærmeste til en kvinnelig Jack Bauer. Men hun er generelt sett i første sesongen hennes veldig svak syntes nå jeg, men nå i denne sesongen er dette forandret en del.

 

Men det jeg virkelig irriterer med Renee er utrykkene hennes når ting skjer. De ser så dumme ut, også har hun spesielt sånt blikk som liksom "lyser" veldig.

Lenke til kommentar

Jada, fra et seersynspunkt er det kulere å se Renee nå enn da hun prøvde å stoppe alt Jack gjorde. Men i forhold til karakteren og karakterutvikling, så er psyken avgjørende. Jack har grenser - Renee har tydeligvis mistet alt begrep av det, og det er et svakt tegn. (For all del - forståelig, men fremdeles svakt, ikke sterkt.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...