Gå til innhold

24-tråden (opprinnelig for sesong 8.)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du spoilet faktisk litt. Jeg følger med USA-sendinger. Hvilke andre sendinger er det? norsk? den som kommer om ett år? (ish)

Jeg bare spør om du hadde vært snill nok til å slenge på en spoiler for de som faktisk ikke kan sitte oppe hele natten og se på serier og som må på jobb tidlig.

Lenke til kommentar

Hadde vel vært lettere for noen å ikke sjekke tråden som ifølge reglene kan ende opp med å spoile noe før man faktisk ser episoden. Bare kanskje. Men greit.

Og bare så det er sagt så hadde jeg fri i dag og så episoden i 11-12 tiden. ;)

Lenke til kommentar
Kan dere bruke spoiler? Episoden kom jo i dag, og jeg har enda ikke sett den (er på jobb)..

Takk.

Nei. Vi følger USA-sendinger i denne tråden. Hvis du ikke vil få spoilet opplevelsen, er det bare å holde seg unna tråden til du har sett episoden.

Digget dagens episode forresten! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Kan dere bruke spoiler? Episoden kom jo i dag, og jeg har enda ikke sett den (er på jobb)..

Takk.

Hvorfor leser du denne tråden da? Må da gå ann å vente til man har sett siste episode selv, før man leser de nyeste innleggene i tråden.

Lenke til kommentar

Synes ikke den var kjedelig, men jeg satt ikke akkurat og hoppet i stolen heller.

Er litt roligere tempo akkurat nå, men det er jo litt klassisk det. 4 episoder med pangstart så man blir hekta, for så å roe det ned litt igjen.

Gleder meg til neste episode, for nå må det jo begynne å stige litt i tempo igjen med litt hardcore action :p

Og ikke minst har du IKKE SETT "DAGENS" EPISODE, så IKKE LES DENNE TRÅDEN FØR DU HAR SETT EPISODEN...

Er så lei av folk som syter fordi de titter innom slike tråder å syter og griner over at folk allerede har sett episoden og deler med de andre som har sett den. FOR GUDS SKYLD VENT TIL DU HAR SETT EPISODEN!!! Vet det er fort gjort, for det har skjedd at jeg har glemt meg å begynt å lese for så å ooooooooops ny episode i dag ja :wallbash: Men kan jo ikke klage på andre fordi jeg er senil eller ikke oppmerksom

Lenke til kommentar

Grei sesong så langt, liker at Rene er litt ustabil så vi blir holdt på pinebenken.

Slurpee:_Hvor_ vanskelig er det å ikke sjekke tråden før du selv har sett episoden. Det er tillatt å skrive om episoden så lenge den har kommet ut i USA. Sånn er det bare.

Endret av quakie
Lenke til kommentar
Grei sesong så langt, liker at Rene er litt ustabil så vi blir holdt på pinebenken.

Slurpee:_Hvor_ vanskelig er det å ikke sjekke tråden før du selv har sett episoden selv. Det er tillatt å skrive om episoden så lenge den har kommer ut i USA. Sånn er det bare.

Vi ber dere vise hensyn til alle seerne som ikke ønsker å få handling spolert. Avslør ikke viktige handlingsforløp og hendelser i trådens tittel. Vi ber også om at man er flink til å bruke spoilerfunksjonen når man skriver i innlegg.

Javel?

Lenke til kommentar

Det er vel før episoden blir sendt om jeg ikke misforstår helt? Ellers blir det jo vanskelig å sette en klar grense. 1 dag etterpå den ble sendt i USA, 2? Jeg holder meg bare unna tråden før jeg får sett episoden på tirsdag. Etter det går jeg inn og leser. :)

Endret av andybb
Lenke til kommentar

Huh?

Så lenge episoden har blitt sendt i USA(derav "vi som følger USA-sendinger"), skal det vel være lov å skrive om episoden? Såvidt jeg vet dreide det seg her om en som sjekket tråden etter den var kommet i USA, og som ikke selv hadde sett episoden.

Og hvorvidt det er en tråd for pirater kan du selv tenke deg.

Lenke til kommentar
Huh?

Så lenge episoden har blitt sendt i USA(derav "vi som følger USA-sendinger"), skal det vel være lov å skrive om episoden? Såvidt jeg vet dreide det seg her om en som sjekket tråden etter den var kommet i USA, og som ikke selv hadde sett episoden.

Og hvorvidt det er en tråd for pirater kan du selv tenke deg.

Greit da! Men holder meg unna da jeg ikke lengre gjør det.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som synes denne sesongen har hatt en treg start? Kommet seg litt opp i de seneste episodene nå. Savner Jack litt. De siste episodene har jo vært fokusert på Renee, og hennes undercover. Nå synes jeg det er på tide å la Jack sleppe til og gå "undercover"

Synes også off plottet til Dana Walsh er helt uvesentlig og uinterresant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...