Gå til innhold

24-tråden (opprinnelig for sesong 8.)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hack forsvarets nett og last ned:D (eller be noen legge på en ftp server..?) hvis ikke problem er at masse arbeid da..

Jeg vet ikke helt hvordan det er med internett i forsvaret, men tror ikke det er noe problem senere i førstegangstjenesten, men vil anta at det kan være problematisk på rekruttskolen. Uansett, se 4-5 episoder en gang i måneden er ikke så gale det heller. :)

 

Torrent portene har vært blokkert samtlige plasser jeg har vært i forbindelse med forsvaret. Direct download er dog ikke noe problem. Det er heller ikke noe i veien for at du får en kompis til å brenne til dvd og sende i posten..

 

Hvem brenner 350MB til DVD..? (med mindre du mener flere episoder da..)

 

Minnepenn er vel mer praktisk tho, med mindre bare en ikke-divx-kompatibel dvd spiller på deling der da.. uten usb.

 

Men skal ikke kverulere.. hater å bli eid i slutten..

Lenke til kommentar
Hack forsvarets nett og last ned:D (eller be noen legge på en ftp server..?) hvis ikke problem er at masse arbeid da..

Jeg vet ikke helt hvordan det er med internett i forsvaret, men tror ikke det er noe problem senere i førstegangstjenesten, men vil anta at det kan være problematisk på rekruttskolen. Uansett, se 4-5 episoder en gang i måneden er ikke så gale det heller. :)

 

Torrent portene har vært blokkert samtlige plasser jeg har vært i forbindelse med forsvaret. Direct download er dog ikke noe problem. Det er heller ikke noe i veien for at du får en kompis til å brenne til dvd og sende i posten..

I uTorrent kan man jo velge hvilken port som kan brukes, vil ikke dette fungere?

 

Ellers tror jeg ikke at jeg gidder stresse med at en kompis skal sende DVD osv. Da kan det heller tas som filoverføring, eller bare se alt når jeg er hjemme.

 

Hack forsvarets nett og last ned:D (eller be noen legge på en ftp server..?) hvis ikke problem er at masse arbeid da..

Jeg vet ikke helt hvordan det er med internett i forsvaret, men tror ikke det er noe problem senere i førstegangstjenesten, men vil anta at det kan være problematisk på rekruttskolen. Uansett, se 4-5 episoder en gang i måneden er ikke så gale det heller. :)

 

Torrent portene har vært blokkert samtlige plasser jeg har vært i forbindelse med forsvaret. Direct download er dog ikke noe problem. Det er heller ikke noe i veien for at du får en kompis til å brenne til dvd og sende i posten..

 

Hvem brenner 350MB til DVD..? (med mindre du mener flere episoder da..)

 

Minnepenn er vel mer praktisk tho, med mindre bare en ikke-divx-kompatibel dvd spiller på deling der da.. uten usb.

 

Men skal ikke kverulere.. hater å bli eid i slutten..

1,1 GB. Ser alltid i HD. Men ja, minnepenn hadde vært det beste hvis jeg skulle gått for denne løsningen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man kan "velge" port i utorrent ja, men klienten bruker kun en viss range med porter uansett. Jeg prøvde MYE rart for å få det til å fungere, men ingenting funka. Proxy kan funke, men er jævla tungvint og tregt. Jeg lasta ned og så episodene hjemme på perm. Funker det og :) Du kommer ikke til å få så mye tid til å tenke på 24 ila rekrutten uansett :p

Lenke til kommentar

Synes heller ikke Dana-storyen er så ille. Dog jeg er veldig redd for at Jack skal liksom "redde" Renee ut av disse relativ negative tankene hun har og så blir de liksom sammen mot slutten av sesongen. Typisk klisjegreie, som 24 burde og skal være foruten. Så egentlig kunne gjerne Vlad blåst av henne huet og dumpa henne i sjøen for min del. Da hadde sesongen virket mye mer åpen synes jeg.

Lenke til kommentar
Hva skjer med alle retro-faktene denne sesongen? Sveisen til han ene av slemmingene fra episode 1, sveisen til presidenten, dressen til broren hans og Freddie Prinze jr!?!?. Absurd.

 

Har du ikke fått med deg at sesong 8 er en prequel til sesong 1?

 

Da tror jeg du er en smule feilinformert gitt? Sesong 8 er en sequel til sesong 7. Kjerring til jack er dau. Jack er bestefar. Sesong 8 kan umulig være en prequel til s1 da, siden kim ikke har noen unger i s1...

Lenke til kommentar
Hva skjer med alle retro-faktene denne sesongen? Sveisen til han ene av slemmingene fra episode 1, sveisen til presidenten, dressen til broren hans og Freddie Prinze jr!?!?. Absurd.

 

Har du ikke fått med deg at sesong 8 er en prequel til sesong 1?

 

Skulle nesten tro det. Meget middelmådig sesong så langt. Den Dana-storyen er så horribel at det ikke kan sies. Ingen bryr seg om hillbilly-karen.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sagt noe som kan spoile. Og videre så er denne tråden for oss som følger USA-sendinger, og siden den ble vist for noen 10+ timer siden i USA er det jo greit å snakke om det her. Er ikke lurt å sjekke tråden hvis ikke man har sett episoden etter den ble vist i USA da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...