Gå til innhold

24-tråden (opprinnelig for sesong 8.)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å få tråden tilbake on topic, synes jeg at vi som følger med på USA-episodene kan spekulere litt. Det er i skrivende stund mindre enn 5 minutter til den femte episoden vises i USA, og hva tror folket her kommer til å skje iløpet av den kommende timen?

Vil Renee og Jack få lurt seg inn som kjøpere før russerne har signert avtalen med broren?

Og hva blir CTUs neste oppdrag?

Lenke til kommentar

Seriøst, jeg hater å måtte vente en uke på neste episode. *furter* Hvis det blir en niende sesong skal jeg vente til mars og se alt på én gang. :p

SPOILER-WARN -- SPOILER-WARN -- SPOILER-WARN

Jeg trodde faktisk at de skulle drepe Renee allerede nå, selv om jeg ikke så en alternativ plotline. Er glad for at jeg tok feil.

Er drittlei x 1000 av Dana Walsh-greien. Og som om det er nok å si "cover for me" når du jobber med counter-terrorism og landet står overfor en umiddelbar og ekstremt alvorlig trussel (sikkert den mest alvorlige situasjonen siden S07 :p). Det kunne potensielt ha fått både Renee og Jack drept, hvis "gå hjem og sutre"-greien hennes førte til at coveret deres ble forsinket.

Lenke til kommentar

What? Kjedelig? Man kan jo ikke ha bånn gass action shootout konstant, det var jo en nervepirrende episode!!! Top notch! Utenom Dana dramaet, det er svært lite interessant, og meget rart at hun gir så enkelt etter i en slik krise, svakt av henne.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Jeg likte episoden, den var ikke full av action... men den var spennende på en annen måte. Renee er helt kokko for tida, tviler ikke på at hun var 100% seriøs da hun sa hun ville at russeren skulle skyte henne. Glad de skjøt han andre, tommelløse russeren, fyren gjorde jo ikke noe annet enn å syte. Samme med Dana, de greiene der er bare plagsomme... kan ikke noen cappe han kødden som plager henne? Driter i om hun var med på drepe John F. Kennedy, så lenge hun gjør jobben sin. Dette er vel en del av sjarmen til 24, at jeg kan hate noen karakterer og like andre :).

Endret av Working Class Hero'
Lenke til kommentar

Enig. Jeg håpte at det i det minste skulle komme en eller annen link mellom hennes sidestory og hovedplottet, altså med russerne og uraniumet, men neida. Det ser ut til at han bare er ute etter penger, og da blir det totalt uinterresant og gørr kjedelig drama.

Men så er det det eneste jeg har å klage på da. Vel, utenom at jeg reiser til førstegangstjeneste 16. mars, så jeg får bare sett 12 (kanskje 13) episoder før det blir minst 1 måneds pause før jeg får kommet hjem og sett igjen! /cry

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er enig med de fleste her om at det ikke trenger å være action i hver eneste episode. 24 er karakterisert som en dramaserie, eller "TV Drama", som de kaller det der borte.

Episoden var intens, og det er tydelig at det er mer enn bare Renee sitt liv som står på spill her. Jeg er enig i at Dana Walsh-subplottet er latterlig, men det kan jo hende at det kan få følger for hovedplottet etter hvert som eksen hennes får vite hvor mye penger som står på spill der.

Lenke til kommentar
Hack forsvarets nett og last ned:D (eller be noen legge på en ftp server..?) hvis ikke problem er at masse arbeid da..

Jeg vet ikke helt hvordan det er med internett i forsvaret, men tror ikke det er noe problem senere i førstegangstjenesten, men vil anta at det kan være problematisk på rekruttskolen. Uansett, se 4-5 episoder en gang i måneden er ikke så gale det heller. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Hack forsvarets nett og last ned:D (eller be noen legge på en ftp server..?) hvis ikke problem er at masse arbeid da..

Jeg vet ikke helt hvordan det er med internett i forsvaret, men tror ikke det er noe problem senere i førstegangstjenesten, men vil anta at det kan være problematisk på rekruttskolen. Uansett, se 4-5 episoder en gang i måneden er ikke så gale det heller. :)

Torrent portene har vært blokkert samtlige plasser jeg har vært i forbindelse med forsvaret. Direct download er dog ikke noe problem. Det er heller ikke noe i veien for at du får en kompis til å brenne til dvd og sende i posten..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...