Gå til innhold

24-tråden (opprinnelig for sesong 8.)

Anbefalte innlegg

Faen jeg likte egentlig renee mye bedre slik hun var i mesteparten av s7. Flink, men med samvittighet. Nå virker det jo nesten som om de har byttet roller. En karakter jeg forventer mye av i denne sesongen er Cole Ortiz. Han likte jeg! Hastings synes jeg virkelig ikke var noe bra tilskudd til serien. Møkkafyr som tydeligvis ikke har noe særlig erfaring.

Og nei, Katee Sackhoff er jaggu ikke stygg, selv om hun har sett bedre ut en måten hun er stylet på her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes ikke Hastings var så ille, han så ut til å akkseptere at han kunne ta feil uten og friike helt ut. Feks når han sa at han undervurderte Chloe, det var jo hyggelig. Dana er det verre med, pen ja, men ikke så fryktelig spennende den historien hennes, enda. Kult at Freddy prince jr klarer seg såpass bra.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Synes ikke Hastings var så ille, han så ut til å akkseptere at han kunne ta feil uten og friike helt ut. Feks når han sa at han undervurderte Chloe, det var jo hyggelig. Dana er det verre med, pen ja, men ikke så fryktelig spennende den historien hennes, enda. Kult at Freddy prince jr klarer seg såpass bra.

Jeg må innrømme at de personlige såpeopraene som foregår som side-historier ikke er det jeg liker best med 24 for å si det mildt. Greier ikke å engasjere meg i hva Dana sliter med på en måte. Men selve hovedplottet er bunnsolid i klassisk 24-stil en god miks av russisk mafia og islamske fundamentalister (det er tross alt FOX som produserer det).

Lenke til kommentar

Så samvittighetsfull å sutrete Renee var i forrige sesong følte jeg det ikke passet i det hele tatt at hun nå var helt sosiopat. Jack har også gjort jævlige ting, men han viser ihvertfall at han ikke liker det han gjør. Renee virket helt følesesløs når hun gjorde det. Ikke bra... ..

Lenke til kommentar
Med ein gang eg såg cole tenkte eg, nei nei enda ein tulling som kommer til å vere iveien for jack. Men det ser ut som han kommer til å bli ein bra karakter i serien.

Det har i det hele tatt kun vært Renee og han skalla politimannen som har vært sure på Jack hitill i sesongen. Synes de dro akkurat det vel langt i 7ern. Alle hata jo Jack da untatt hans nærmeste og presidenten.

Lenke til kommentar

Ble jævelig lite i første episoden og veldig mye i andre episoden. Vi ble introdusert veldig fort med disse russerne og dette at Renee kom tilbake.

Liker castingen til 24 veldig denne sesongen.

Doug Hutchison(Fra Lost og Green Mile), Callum Keith Rennie(fra Californication), Domenick Lombardozzi(The Wire/Entourage), Benito Martinez(The Shield) og David Anders(Heroes/Alias) er skuespillere jeg liker veldig godt. Og alle har gjestespilt i 24 iløpet av 4 episoder av sesong 8.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Nå mangler vi bare at Frank John Hughes(Tim Woods) og Gergory Itzin(Logan) kommer tilbake. Virker som at Glenn Morshower(Pierce) ikke skal være med på 24 denne sesongen, isåfall blir det i siste liten av sesongen.
Lenke til kommentar

Har ein liten terori på ka som sjer med renee, setter det i spoiler siden eg tar med ting eg leste i eit interview

SPOILER FRA INTERVIEW OG EPISODE 5 PROMO

Leste i eit interview at i sist sesong so reddet jack renee på slutten og kiefer sa at jack kom til å gjere opp for det i denne sesongen, so eg kan tenke meg at etter å ha sett Pomoen for episode 5 at hu blir tatt til fange og at jack må redde henne. Tenker og at etter dette sjer begynner hu begynner å komme litt tilbake til seg selv

Lenke til kommentar

Kan vi ikke holde all snakk om fremtidige episoder i spoiler (slik som over), mens snakk om allerede sendte episoder i USA, er fritt frem? Det er ikke noe problem å holde seg unna denne tråden i de timene mens man venter på å få sett episoden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Kan vi ikke holde all snakk om fremtidige episoder i spoiler (slik som over), mens snakk om allerede sendte episoder i USA, er fritt frem? Det er ikke noe problem å holde seg unna denne tråden i de timene mens man venter på å få sett episoden.

Enig. Var slik tråden i sesong 7 ble løst. Alt om de sendte episodene var fritt fram, mens previews etc. ting om senere episoder var i spoiler.

Lenke til kommentar

Jepp det er sånn det bør være :yes: Er det sendt spytt ut, er det ikke så HA DET I SPOILER...er yterst få her som har lyst til å lese hva som skjer. LA folket få velge om de vil lese eller ikke, så bruk spoiler!

quoter 1. post

Enkle regler trengs, følgende er:

● Forhold dere til trådens emne.

● Vennligst hold tråden fri for spam og useriøse innlegg.

● Spoilere skal skjules i spoiler-tag.

● Diskusjon rundt handlingen i episodene skal forekomme etter at episoden er sendt.

● Hva innlegg med innhold som kan spolere handlingen angår, bruk -knappen.

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...