Gå til innhold

24-tråden (opprinnelig for sesong 8.)


Anbefalte innlegg

Rå sesongstart, og jeg liker den nye Renee. Ikke spør hva som er galt med meg :p. Skjer med å kutte tommelen av folk? Beklager ordbruken, men den scenen der var av fy faen i helvete-sorten...

 

Jeg synes alle karakterene virker spennende hittil, spesielt scenene med Jack og barnebarnet var forfriskende. Godt å se at Hastings ikke er en dust som ikke ser verdien med Chloe. Skjønner ikke helt greia med Dana Walsh, hun er helt grei liksom... men den nye Renee er så sykt rå.

 

Rå? Bare fordi hun var litt aggresiv med saga?

 

Hun kunne vært noe hyggeligere (med alle)..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rå? Bare fordi hun var litt aggresiv med saga?

 

Hun kunne vært noe hyggeligere (med alle)..

Hyggeligere kunne hun ha vært, men hun bøyer seg ikke ned for noen. Hun følger ingen regler, viser ingen nåde og på toppen av det hele så oste den scenen i butikken spenning all the way. I like it :D I forrige sesong holdt hun Jack på plass nesten hele tiden og var mye mer rolig, det var greit nok... men nå er det på tide at noen overgår Jack. Så lenge hun ikke dreper en uskyldig person, så liker jeg denne utviklingen.

 

Flere enn meg som gjenkjente han skalla purken som banket opp Jack? Forøvrig så var han pingle, Jack drepte han nesten i håndlenker festet til en stol :!:. Han brukte jo 20 min på å slå Jack gjentatte ganger, men det hjelper ikke mot den mest hardbarka agenten som finnes. Tross i at han er i pensjon atm.

Endret av Working Class Hero'
Lenke til kommentar
Hehe, sånn har det vel alltid vært med 24, alt blir ikke like realistsisk med tanke på tiden.

Sånn ang. CTU så tror jeg ikke jeg liker det nye helt enda, gamle CTU var bedre!

 

Jeg savner sprøyte-torturen til CTU LA, og ble litt skuffet når CTU NY bare brukte løgndetektor. Men Obama har jo gått ut å sagt at han er i mot tortur, er nok derfor Fox endret litt på tradisjonen i 24.

 

Men når er vi jo bare 4 episoder inne i sesongen, og mye kan endre seg. Uansett får vi nok en god dose tortur fra Bauer og Renée. :)

 

Greit nok at tortur ikke er helt godtatt i den virkelige verden, men på en TV-serie..? I virkeligheten er det vel bare vann, eller ingenting..

 

Men håper heller Jack får avhørt noen.. mye gøyere å se på det en han kjedelige CTU-sjefen..

Det er nok mer enn bare waterboarding, spesielt i ikke-vestlige land og fattige land. Jeg tror at vi kommer til å se mindre tortur som en følge av sesong 7, der det var rettsak mot Jack Bauer og CTU pga. overtramp, og kanskje en av premissene for at CTU har blitt aktiv igjen, er at de skal bruke mer "vennlige" former for tortur.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er så ille med waterboarding? Får da bare litt vann på seg..

 

Kanskje det føles som om man drukner, men er vel bare holde pusten en stund..?

 

(man kan visstnok dø også men..)

 

24 vil aldri bli som det en gang var, får bare håpe det blir like bra/bedre..

 

(skriver en del "tull" da jeg egentlig er helt deprimert da ikke flere nye episoder ute enda..) er helt avhengig..

Lenke til kommentar
Hva er så ille med waterboarding? Får da bare litt vann på seg..

 

Kanskje det føles som om man drukner, men er vel bare holde pusten en stund..?

 

(man kan visstnok dø også men..)

 

Det er nok værre en som så. Hjernen tror du drukner, det som er hele problemet. Leste ett intervju med en Navy Seal som hadde gjennomgått litt waterboarding under hell-week (en del av treningen deres for å motså tortur) å han forklarte det som helt for jævlig ihvertfall.

Lenke til kommentar
Hva er så ille med waterboarding? Får da bare litt vann på seg..

 

Kanskje det føles som om man drukner, men er vel bare holde pusten en stund..?

 

(man kan visstnok dø også men..)

 

24 vil aldri bli som det en gang var, får bare håpe det blir like bra/bedre..

 

(skriver en del "tull" da jeg egentlig er helt deprimert da ikke flere nye episoder ute enda..) er helt avhengig..

Prøv det der i dusjen, legg en klut over ansiktet og stå under vannet så skal du se hvor "lett" det er

Lenke til kommentar

Da var de 4 første sett. Og det med et brak.

 

For å si det slik så var det knapt pause på spilleren mellom episode 3 og 4. Det hadde vært en passe syk avslutning på en episode der neste ikke kom før om en uke!

 

Dana... Den historien ser eg komme: Han fyren plager vettet av henne, og til slutt må hun fortelle prinsen om hennes tidligere liv. Og når hun endelig stoler på han så ordner alt seg ved at Prinsen drar og grisebanken han Keving og de lever lykkelig resten av sine dager.

 

med andre ord lite interessant, og eneste impacten det har på hovedplottet er at Dana ikke konser om jobben sin og klurer det til i en eller annen setting. (Evt. at Kevin er der bevisst for å gjøre en jobb mot CTU, DA kan det blit kult)

 

Veldig god sesongstart. Gleder meg sykt til fortsettelsen nå. Men Hastings bør få seg litt fysioterapi. Får vondt i hele ryggvirvelen av å se på hans krummede rygg...

Lenke til kommentar
Hva er så ille med waterboarding? Får da bare litt vann på seg..

 

Kanskje det føles som om man drukner, men er vel bare holde pusten en stund..?

Her er en som satte spørsmål ved waterboarding:

 

 

Wow. Effektivt.. skjønner hvorfor det (er\skal bli?) ulovlig.. Bittelitt vann og han trodde nesten han var dau..

 

Ontopic:

 

24 kommer derderevet hvilken dag? Tirsdag?

Lenke til kommentar

Frisk sesongstart, 4 sterke episoder vi har fått, så alt i alt er jeg veldig fornøyd så langt. :) Godt å se Jack i fyll fyr igjen, etter at han tok det rimelig rolig de siste episodene av sesong 7. Nye Renee er jo helt rå, vi så jo tegn i forrige sesong til at hun er en Jack-type, men denne overgangen ble likevel stor.

Chloe er Chloe som alltid, men så er jeg også av dem som liker karakteren, selv om hun kan være irriterende og sutrende til tider. :p

Nye sjefen for CTU, trodde han skulle bli et problem etterhvert, han var en stabeis i starten og enda en av mange i rekken som ennå ikke har skjønt at Jack & Chloe alltid har rett. :p Men han kommer seg, og jeg liker karakteren. :)

Cole Ortiz er enda en karakter jeg liker godt, spesielt etter at han ikke ga etter for presset fra Davros' pistol mot hodet (frydet meg forøvrig enormt over Davros-karakteren, som sikkert mange andre som kjenner til skuespilleren fra Lost :p).

 

Eneste som ikke er så spesielt interessant, er sidehistorien med Dana, men hvis det får noe videre følger for hovedplottet så er det vel greit.

Lenke til kommentar
Eneste som ikke er så spesielt interessant, er sidehistorien med Dana, men hvis det får noe videre følger for hovedplottet så er det vel greit.

Jeg syns denne sidehistorien ble ganske plagsom. Kan være fordi jeg ikke ser hvor de skal med dette, eller fordi jeg er vant til å se "Starbucks" som en tøff jente, og ikke en som knekker sammen så fort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...