Gå til innhold

24-tråden (opprinnelig for sesong 8.)


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Dere kjenner til tradisjonen rundt serier og sesonger her på forumet, så ingressen holdes kort. Bauer gjør kanskje sitt siste, og selvfølgelig må det dedikeres en egen tråd for sesong åtte. Eller dag åtte om du vil. :)

 

Enkle regler trengs, følgende er:

 

● Forhold dere til trådens emne.

● Vennligst hold tråden fri for spam og useriøse innlegg.

● Spoilere skal skjules i spoiler-tag.

● Diskusjon rundt handlingen i episodene skal forekomme etter at episoden er sendt.

● Hva innlegg med innhold som kan spolere handlingen angår, bruk p_report.gif-knappen.

 

Agenda:

 

● Begynner 17. januar 2010.

● Holder på til mai.

● Dag åtte starter kl. 16.00 (handling).

 

For trailer, klikk her.

 

Et lite promobilde:

 

post-42993-1262786308_thumb.jpg

 

Vel møtt til sesongstart. :)

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gleder meg helt sinnsykt. Kommer ikke til å bli en repeat av sesong 6 mtp dårlig kvalitet, det er jeg sikker på. Spesielt hvis det blir siste (:() sesongen, kommer til å være av høy standard. Fy faeeen som jeg gleder meg til 17. januar. Blir nok en all nighter da.

 

Er ingenting som 24 sesongstart, siden de klarer å vise 4 episoder på 2 netter, søndag og mandag. Det blir epic! :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jada, da ser det ut som det blir 4 episoder på 2 dager i år og( eller neste år) :), eg begynnte ikkje å sjå dette etter amrikansk skjema før i mitdten av sesong 6, har dei alltid begynnt med 4 episoder på 2 dager?

 

OPS sorry for dobbel post

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Blir helt gal av å vente, ingen serier som er i nærheten av 24 synes jeg. MEN det er litt få kjente ansikter i sesong 8, og ingen Tony? Mulig jeg har glemt mye av sesong 7 men trodde ikke de fikk fanget alle badguysa? Det virker jo som et helt nytt plot på gang. Det kan jo bli litt rart viss vi ikke får mer tony og et nytt plot, men at det blir knall bra uansett, er jeg ikke i tvil om :D

Lenke til kommentar

Herlig med en del kjente nye fjes for 24 i år:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Doug Hutchinson best kjent fra The Green Mile og Lost som Horrace Goodspeed skal være med.

David Anders best kjent fra Alias, og som Adam Monroe i Heroes skal visstnok være en av skurkene denne sesongen.

Jamie Gomez fra Black Eyed Peas er av gjesteskuespillerne også.

Paul Wesley fra The Vampire Diaries skal gjestespille.

Domenick Lombardozzi fra The Wire, Entourage o.s.v gjestespiller og.

Gregory Itzin(Logan), Frank John Hughes(Tim Woods) fra blant annet Sopranos og Band of Brothers og Bob Gunton(Ethan Kaine) retunerer alle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...