Gå til innhold

Spillertråd - Fernando Torres

Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...ud-Scouser.html

Torres.. :love:

"I really feel at home here. From the first day I came right up until today I have felt that Anfield is my home. I feel like I am from Liverpool.

"For me, it's amazing to score at Anfield and amazing to score in front of the Kop. When I hear people sing my name it's the best feeling I can have on the pitch. Maybe it's better than when I score a goal. I hope to hear my song a lot more in the future.

"Some of my teammates have kids and they speak with a strong Scouse accent. I hope to be here for a long time and if my daughter speaks English and Scouse, I will be proud."

Lite elskbar kar da. Boner.

Se filmen hos Youtube

Se filmen hos Youtube

:D

Lenke til kommentar

Legende allerede. Sier sitt. :)

Anbefaler den nye boken "El Nino - My Story" som er kommet ut i England for ikke så lenge siden. Veldig fin bok. Kjøpte den da jeg var i Liverpool nettopp, og har lest litt over halvparten til nå. Stor bok (sånn fysisk:P) med mange bra bilder av Torres både på og utenfor banen, og hvor han forteller om "livet" - det vil si litt om oppveksten, litt om Atletico og veldig mye om Liverpool. :p Det er vel en bok spesielt for Liverpool-fansen da så er ekstra mye Liverpool. Mange detaljer, mange historier fra innad i laget og slikt. Moro å lese.

Lenke til kommentar

Hadde ekstrem respekt og beundring for spilleren til å begynne med, har det tildels enda.

Måten han elsker klubben på, og har tilpasset seg er relativt unikt, samtidig finnes det nesten ikke stjernenykker å spore.

Det som plager meg er at han går "sur" oftere og oftere, samtidig faller han for lett og er mer opptatt av dommerene enn å score mål. Det får alvorige minustrekk hos meg, jeg vil se den gamle Torres.

Men for all del, for en spiller, for en spiss, for en person!

Lenke til kommentar

Anbefaler den nye boken "El Nino - My Story" som er kommet ut i England for ikke så lenge siden. Veldig fin bok. Kjøpte den da jeg var i Liverpool nettopp, og har lest litt over halvparten til nå. Stor bok (sånn fysisk:P) med mange bra bilder av Torres både på og utenfor banen, og hvor han forteller om "livet" - det vil si litt om oppveksten, litt om Atletico og veldig mye om Liverpool. :p Det er vel en bok spesielt for Liverpool-fansen da så er ekstra mye Liverpool. Mange detaljer, mange historier fra innad i laget og slikt. Moro å lese.

Tror jeg skal ønske meg både Torres og Carra biografiene til jul. Er godt i gang med Gerrard sin for øyeblikket. Herlig lesing :)

Lenke til kommentar

Skakke så mye til? :whistle:

Dere omtaler jo Rooney som legende.. DET sier sitt.

Mer ontopic;

Torres er PL's beste spiss. Herregud for en spiller! La oss håpe han holder seg skadefri frem til sommeren, så etter han har ført oss til FA Cup gull og 4. plass, så kan han ville VM med Spania :)

Personlig har jeg problemer med å se en kombinasjon som har fungert bedre enn Gerrard-Torres noensinne i fotball. Når de begge var på toppnivå ifjor var de rett og slett ustoppelige!

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar
Hvor har eg kalt Rooney en legende? Hvis det bare skal to-tre gode sesonger for å bli legende da er det mange legender rundt om.

Ja, personlig ser jeg ikke på Torres som noen legende. Gerrard og Carragher er legender, siden de har 500 og 600 kamper straks, + CL finalen som ble skrevet rett i historiebøkene.

Torres må hjelpe oss til et stort trofee, og forsette å score - da blir han legende som Rush, Fowler, Owen +++.

Dog har han slått det meste av rekorder alt da. Så han vil bli nevnt i lang tid fremover uansett om han vinner noe eller ikke.

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar

Han har en suveren mulighet til å bli legende. Trofeer burde ikke være avgjørende. Mer innsats for klubben som teller for min del.

Nå følger jo ofte trofeene mine legender da så :)

Gerrard og Carragher bør vel bli regnet som legender i Liverpool ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...