Thatssomebaadnews Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Heisann.. Kjøpte idag en MDS Fanatic, 10" sub. Fikk den billig, og har ikke testa den, og vet ikke specs. Fulgte med en forsterker, typ rød, 2 kanals. Står på den, MDS Classic Amplifyer. Noen som vet noe om forsterkeren/subben? Mange W? RMS? Har googla, men finner ingen info om den subben/forsterkeren.. Legger ved bilde av begge! Lenke til kommentar
badahl91 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg vet ikke noe, men har du sjekket www.mds.se ? Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Ja, eneste 10" jeg finner, ser annerledes ut, og er sikkert en nyere modell.. Står ingen info om dem der heller Takker for svar forresten! Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Info om forsterker: Link Her finner du ihvertfall ut ca hva kassen kostet: Link MDS Fanatic Digital FD12 12" 300mm Maxeffekt: 700 W Effekt RMS: 350 W ser du har 10", blir ikke enorme forskjellen i pris og effekt (begge litt under). Endret 1. desember 2009 av nahojdat Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Takker for svar! Så forsterkern er bare på 300W? :o Det var jo dritt da, regner med det ikke spiller så bra da? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 300w er max, mao den er ca 160watt.. Og regner med det er skrivefeil at det er i 2ohm, regner med det er 4ohm det skal stå. Så ca 2X80watt i stereo 2ohm (4ohm uvisst, regner med rundt 55watt) 1X160watt 4ohm brokoblet Fungerer sikkert til frontsett men ikke hva jeg ville brukt til sub utenom i nød. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå