masb Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Vil gjerne ha kritikk på min skoleoppgave i Informasjonsteknologi 1. Hvis noen har tips til design så er det bare å komme med de. http://kukke.net16.net/index.html Endret 30. november 2009 av masb Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Personlig likte jeg ikke at tekstene på forsiden har så stor avstand. Og på de 3 kategoriene under så er det bare randome tekst... Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Designet så veldig bra ut. Men som nevnt, legg inn ordentlig tekst. Hva kan vi tilby-knappene burde heller hatt en litt annen reaksjon ved mus-over enn å bli underlinet. Ingen tekst på skosåler. Det var ikke helt tydelig hvilken som er valgt av de tre på den siden du kan scrolle til venstre/høyre for å skifte (->Behandling). Har du laget scriptet selv, eller tatt fra et sted? Og til slutt så er Martin Berntsen skrevet med altfor store bokstaver. Er han redd for å ikke bli sett? Lenke til kommentar
masb Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Designet så veldig bra ut. Men som nevnt, legg inn ordentlig tekst. Hva kan vi tilby-knappene burde heller hatt en litt annen reaksjon ved mus-over enn å bli underlinet. Ingen tekst på skosåler. Det var ikke helt tydelig hvilken som er valgt av de tre på den siden du kan scrolle til venstre/høyre for å skifte (->Behandling). Har du laget scriptet selv, eller tatt fra et sted? Og til slutt så er Martin Berntsen skrevet med altfor store bokstaver. Er han redd for å ikke bli sett? takk for svar mikkelrev. Scriptet heter Coda Slider 2.0 og jeg fant det på en eller annen blogg. Skal få lagt inn ordentlig med tekst nå, er innlevering om en uke . Og Martin Berntsen er livredd for ikke å bli sett, neida, det skal ordnes vett Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Likte godt at du har rolloverknapperm, veldig intuitivt design også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå