Gå til innhold

3 røde lys på Xbox 360


Thomas Bjørlo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk nettop det samme som deg, kjøpte den Januar 2006, og fikk opp at garantien var utløpt. Ringte de og fortalte om problemet og om 5 års lovgitt reklamasjonsrett, da var det ingen problem. De ordnet med UPS sending, jeg fikk den avgårde, og nå 3 uker seinere er den på vei tilbake reparert...

 

Så er det å handle inn mw2 når jeg får den tilbake :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
du kan jo alttids kjøre dynetrikset. legg xboxen i en dyne, skru den på og la den stå i 20 - 30 minutter. burde ha skrudd seg av by then. da har strømkretsene resatt seg og xboxen vil funke noen dager til :D

 

gjøres selvfølgelig på eget ansvar :p

 

bryter man garanti da?? savner xboxen min selv men har ikke giddi og sendt den inn enda siden skal snart i militæret

Lenke til kommentar

ja, da var dagen kommet for at min xbox 360 Elite fikk RROD. Hadde aldri trodd at det kom til å skje med Elite'n min med tanke på at den alltid har stått med god lufttilgang, men men. Smule forbannet når det skjer i juletider.

 

 

Hvor lang er garantien på RROD egentlig?

Xbox elite som jeg har ble kjøpt oktober 2007 over nett så har kun epost-kvittering, men det burde vel fungere fordet?

Lenke til kommentar
ja, da var dagen kommet for at min xbox 360 Elite fikk RROD. Hadde aldri trodd at det kom til å skje med Elite'n min med tanke på at den alltid har stått med god lufttilgang, men men. Smule forbannet når det skjer i juletider.

 

 

Hvor lang er garantien på RROD egentlig?

Xbox elite som jeg har ble kjøpt oktober 2007 over nett så har kun epost-kvittering, men det burde vel fungere fordet?

Tror garantien på RROD er 3-5år, men jeg er ganske sikker på at det skal funke med epost-kvittering;) bareå sende den til reprasjon:D

Lenke til kommentar

Neste gang Xboxen ryker så kjøper jeg bare ny, hvertfall så lenge UPS skal være transportør. Boxen min har klart seg hele turen til og fra Tyskland uten noe kluss, inntil i dag da den skulle leveres hjem til meg. UPS har utlevert den til noen andre. Noen i verden har fått en Xbox360 levert på døra helt gratis. En fin julegave, det.

Lenke til kommentar

Vet ikke. Det som har skjedd så langt er at pakka står som utlevert i pakkesporingen, signert av noen som kaller seg Hansen (riktig mottaker heter absolutt ikke Hansen). På leveringsadressen har ingen vært hjemme i dag. UPS får heller ikke tak i sjåføren som visstnok har levert pakka, men sier at den mest sannsynlig er levert til gal adresse. At sjåføren har prøvd å svindle til seg en Xbox er jo såklart også en mulighet her.

 

Aner ikke hva som skjer herfra. :(

Lenke til kommentar

Heldigvis endte det godt. Sjåføren hadde satt igjen pakka hos en nabo, men fordi han ikke fulgte rutinen kom ikke det opp på sporingen. Da jeg kom hjem på kvelden fant jeg en håndskreven lapp som hadde falt av døra, hvor det stod at boksen var levert hos naboen. Så det så dystert ut en stund, men nå er boksen på plass og i fullt vigør :)

Endret av Pellick
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...