Thomas Bjørlo Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg får opp 3 røde lys på konsollen min. Fikk den til jul i 2005, og det skjedde nå plutserlig at det begynte å lyse 3 røde lys. Jeg har med andre ord den eldste versjonen av Xbox 360. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få start på maskina? Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/File:Xbox_360_Error_codes.png Hvis den ble kjøpt i 05 så er det vel kanskje ikke garanti på den lenger men nå vet ikke jeg garantiordningen til microsoft. Gå til forhandler og hør med de. Lenke til kommentar
Thomas Bjørlo Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/File:Xbox_360_Error_codes.png Hvis den ble kjøpt i 05 så er det vel kanskje ikke garanti på den lenger men nå vet ikke jeg garantiordningen til microsoft. Gå til forhandler og hør med de. Takk for rask svar. Da vurdere jeg å kjøpe meg ny konsoll: http://www.euronics.no/Produkter/Spill/Xbo...rt-Spillkonsoll Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hvis den ble kjøpt i Norge til deg som privatperson har du 5 års reklamasjonsrett. Da skal de utbedre feilen kostnadsfritt sålenge du ikke selv har forårsaket feilen (ved å miste den i bakken eller liknende). Lenke til kommentar
Winniee Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg fikk nettop det samme som deg, kjøpte den Januar 2006, og fikk opp at garantien var utløpt. Ringte de og fortalte om problemet og om 5 års lovgitt reklamasjonsrett, da var det ingen problem. De ordnet med UPS sending, jeg fikk den avgårde, og nå 3 uker seinere er den på vei tilbake reparert... Så er det å handle inn mw2 når jeg får den tilbake Lenke til kommentar
masb Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 du kan jo alttids kjøre dynetrikset. legg xboxen i en dyne, skru den på og la den stå i 20 - 30 minutter. burde ha skrudd seg av by then. da har strømkretsene resatt seg og xboxen vil funke noen dager til gjøres selvfølgelig på eget ansvar Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 du kan jo alttids kjøre dynetrikset. legg xboxen i en dyne, skru den på og la den stå i 20 - 30 minutter. burde ha skrudd seg av by then. da har strømkretsene resatt seg og xboxen vil funke noen dager til gjøres selvfølgelig på eget ansvar bryter man garanti da?? savner xboxen min selv men har ikke giddi og sendt den inn enda siden skal snart i militæret Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 tja...man er gjerne ei dyne og en lolbox fattigere. så gjør det hvis du vil ofre ei dyne Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 kan vell evt bruke håndkle?? Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Litt OT, men: Har MS slakka på servicen i forhold til RROD? En kamerat av meg som nylig opplevde dette ble bedt om å sende boxen på egenhånd. Eneste de gjorde var å sende pairene på mail. Lenke til kommentar
masb Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 http://www.youtube.com/watch?v=g3hBVYqo-bc funker som bare det Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Mens vi først er halvveis offtopic.. De av dere som har hatt eksboksen på reparasjon, hvor lenge stod den på servicesenteret? UPS leverte min Xbox til service i går morges, men på xbox.com står det fortsatt i dag at servicesenteret ikke har mottatt konsollen. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 ja, da var dagen kommet for at min xbox 360 Elite fikk RROD. Hadde aldri trodd at det kom til å skje med Elite'n min med tanke på at den alltid har stått med god lufttilgang, men men. Smule forbannet når det skjer i juletider. Hvor lang er garantien på RROD egentlig? Xbox elite som jeg har ble kjøpt oktober 2007 over nett så har kun epost-kvittering, men det burde vel fungere fordet? Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 ja, da var dagen kommet for at min xbox 360 Elite fikk RROD. Hadde aldri trodd at det kom til å skje med Elite'n min med tanke på at den alltid har stått med god lufttilgang, men men. Smule forbannet når det skjer i juletider. Hvor lang er garantien på RROD egentlig? Xbox elite som jeg har ble kjøpt oktober 2007 over nett så har kun epost-kvittering, men det burde vel fungere fordet? Tror garantien på RROD er 3-5år, men jeg er ganske sikker på at det skal funke med epost-kvittering;) bareå sende den til reprasjon:D Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Neste gang Xboxen ryker så kjøper jeg bare ny, hvertfall så lenge UPS skal være transportør. Boxen min har klart seg hele turen til og fra Tyskland uten noe kluss, inntil i dag da den skulle leveres hjem til meg. UPS har utlevert den til noen andre. Noen i verden har fått en Xbox360 levert på døra helt gratis. En fin julegave, det. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Shit. Den svir! Får du den tilbake da, Pellick? Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Vet ikke. Det som har skjedd så langt er at pakka står som utlevert i pakkesporingen, signert av noen som kaller seg Hansen (riktig mottaker heter absolutt ikke Hansen). På leveringsadressen har ingen vært hjemme i dag. UPS får heller ikke tak i sjåføren som visstnok har levert pakka, men sier at den mest sannsynlig er levert til gal adresse. At sjåføren har prøvd å svindle til seg en Xbox er jo såklart også en mulighet her. Aner ikke hva som skjer herfra. Lenke til kommentar
masb Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 jeg stoler ikke mye på deliveriguys. DHL prøvde å stjele tven min Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Serriøst? Så store leveringskompanier som DHL og UPS bør absolutt ikke drive på sånn! Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Heldigvis endte det godt. Sjåføren hadde satt igjen pakka hos en nabo, men fordi han ikke fulgte rutinen kom ikke det opp på sporingen. Da jeg kom hjem på kvelden fant jeg en håndskreven lapp som hadde falt av døra, hvor det stod at boksen var levert hos naboen. Så det så dystert ut en stund, men nå er boksen på plass og i fullt vigør Endret 23. desember 2009 av Pellick Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå