Gå til innhold

Forretningsplanen bak Amazon Mastercard (UK/USA)


Lch

Anbefalte innlegg

Amazon-sponsede Mastercard. Du får 15 GBP fra Amazon.co.uk og 30 USD fra Amazon.com ved første kjøp utført med kortet.

 

Jeg har lest vilkårene og jeg ser ikke helt fellen her. Eller forretningsplanen, om det høres bedre ut. Gir Amazon rett og slett ut spenn for kundelojalitet? Jeg ser ikke hva som hindrer noen fra å søke, få kortet, kjøpe noe dill, få spenn, si opp kortet. Timelønnen blir ikke særlig høy, dog.

Endret av lch
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En av menneskehetens suksessfaktorer er nok vår umettelige grådighet. Det er en god stund siden jeg ble overrasket over hvilke ekstremer folk går til for vinningens skyld.

 

Klarifisert opprinnelig posting, selv om jeg har nok postet i feil underforum. Jeg lurte på om en økonomistudent eller noe hadde en forklaring til modellen her.

Lenke til kommentar
En av menneskehetens suksessfaktorer er nok vår umettelige grådighet. Det er en god stund siden jeg ble overrasket over hvilke ekstremer folk går til for vinningens skyld.

 

Klarifisert opprinnelig posting, selv om jeg har nok postet i feil underforum. Jeg lurte på om en økonomistudent eller noe hadde en forklaring til modellen her.

 

De regner nok med at folk vil bruke kortet til andre ting også, slik at de vil tjene penger på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...