Gjest Guest_LilleMeg_* Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Gutter, hva slags kropp og fjes liker dere hos jenter? Ikke nevn peronlighet. Og har dere et stort spenn eller er dere snevre om hva som er vakkert? HVa med alder? Store pupper? Rumpe? Mage? Lår? Fjes? Hårfarge og lengde? Etnisk avstamning? Tynn eller tykk? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Stor pupp, fast rompe, ingen utovermage, slanke lange lår, velformet ansikt, mørkebrunt hår med blå øyne, nordisk, tynn. edit: Og ja må ha langt hår. Endret 30. november 2009 av Blåbær Lenke til kommentar
Lobbi Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Fast ikke veldig stor rumpe, flat mage, jeg vil helst ha hår som er litt lengre en skulderlengde, det kan være litt kortere men det bør være hår og når det kommer til farge bør det helst være naturlig farge, ikke grønn, blå eller lilla. Når det kommer til pupper liker jeg ikke veldig store Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) -Lav. -Slank. -Fast rumpe. -Faste pupper, trenger ikke å være større en hånd kan gripe over, formen er viktig. -Timeglass form. -Svart eller blondt hår. Litt scene/emo stil er elskbart. Slenger ut et bilde av hår jeg fant på google. Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Endret 1. desember 2009 av SaitekQ Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Maks alder 19, min. alder 16, normale pupper, fast rompe, flat mage, slanke lår ( ikke for tynne som knokler, ei heller for tykke), ikke for tykt fjes, hårfarge: normalt, ikke-farget, liker best blondt og brunt hår jeg faktisk helst lengre enn skuldrene, vil ha nordisk jente, tynn/slank, øyefarge spiller for så vidt ingen rolle Endret 30. november 2009 av Spinexel Lenke til kommentar
DaMole Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Normal form (det vil si ikke tykk og ikke for tynn), normalt utsende, høyde kanskje rundt 160-180, siden jeg er 188cm, blå/brun øyne, blondt/brunt hår, norsk/amerikansk/britisk/japansk opprinnelse, ikke store/hengende bryst - heller de som ser normal ut sånn gjennomsnittlig, ikke silikon, stram rumpe - ikke slapp/hengende, alder burde egentlig være samme som meg eller max 3 år mindre. Liker ikke de som er eldre :F Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 -Lav.-Slank. -Fast rumpe. -Faste pupper, trenger ikke å være større en hånd kan gripe over, formen er viktig. -Timeglass form. -Svart eller blondt hår. Litt scene/emo stil er elskbart. Slenger ut et par bilder av hår jeg fant på google. AKKURAT det samme mener jeg ++1 Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Heh, eksen min var slik. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Snakk om kropp her, dere liker de jentene bare pga den rare frisyren og lite annet. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) -Lav.-Slank. -Fast rumpe. -Faste pupper, trenger ikke å være større en hånd kan gripe over, formen er viktig. -Timeglass form. -Svart eller blondt hår. Litt scene/emo stil er elskbart. Slenger ut et par bilder av hår jeg fant på google. +1 Jeg går etter naturlige skjønnheter Alt for mye sminke, and I'm gone! Noe ala dette, både ansikt og utseende! Går max 2 år ned i alder. Endret 1. desember 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Gutter, hva slags kropp og fjes liker dere hos jenter? Ikke nevn peronlighet. Og har dere et stort spenn eller er dere snevre om hva som er vakkert? HVa med alder? Store pupper? Rumpe? Mage? Lår? Fjes? Hårfarge og lengde? Etnisk avstamning? Tynn eller tykk? Som sagt spurte hun ikke bare om kropp, men også om ansikt og hår. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Er ikke noe fasitsvar egentlig, kan like alt fra tynne til jenter med endel fett på kroppen, men former er viktig, spessielt rumpe. Hun første mørkhåra var rimelig nice etter min smak ihvertfall. Pupper er ikke så nøye egentlig, sålenge formen er fin, at de ikke henger eller er helt flate, såklart mellomstore faste pupper er det beste, men ikke noe jeg ser etter når jeg ser på jenter. Forøvrig er det bedre med litt for mye fett en litt for lite, synes jeg, sålenge det ikke tyter ut på feil steder Hun her var rimelig nice http://www.youtube.com/watch?v=6mI48_86jCQ Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Gutter, hva slags kropp og fjes liker dere hos jenter? Ikke nevn peronlighet. Og har dere et stort spenn eller er dere snevre om hva som er vakkert? HVa med alder? Store pupper? Rumpe? Mage? Lår? Fjes? Hårfarge og lengde? Etnisk avstamning? Tynn eller tykk? Som sagt spurte hun ikke bare om kropp, men også om ansikt og hår. Joda men når det er kun snakk om hårfrisyre som det eneste faktor for å vurdere om en kropp er sexy, så må en kunne reagere. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Gutter, hva slags kropp og fjes liker dere hos jenter? Ikke nevn peronlighet. Og har dere et stort spenn eller er dere snevre om hva som er vakkert? HVa med alder? Store pupper? Rumpe? Mage? Lår? Fjes? Hårfarge og lengde? Etnisk avstamning? Tynn eller tykk? Som sagt spurte hun ikke bare om kropp, men også om ansikt og hår. Joda men når det er kun snakk om hårfrisyre som det eneste faktor for å vurdere om en kropp er sexy, så må en kunne reagere. Nårtid var det snakk om det? Jeg skrev tydelig, "Slenger ut et par bilder av HÅR. ------------------------------------------------------------------------------------ Hun her var rimelig nice http://www.youtube.com/watch?v=6mI48_86jCQ Fy faen hun var deilig! Endret 1. desember 2009 av SaitekQ Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) -Lav.-Slank. -Fast rumpe. -Faste pupper, trenger ikke å være større en hånd kan gripe over, formen er viktig. -Timeglass form. ^ -generell "søthet" (hva nå enn det skal bety ) Men det er selvsagt +/- noen prosenter. Er ikke kresen av meg. Ellers er jag svak for Jenter meg pent smil og pen hud. Endret 1. desember 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Vi har en lignende tråd og trenger ikke flere av denne type Perfekt kropp eller? Lenke til kommentar
Squinty Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Slenger ut et bilde av hår jeg fant på google. *Hoster* WIN! Er ikke dette samme chick? Mine egne preferanser: - Ikke emo-stil. Kølsvart hår kan gå bra, men den jævla øyeskyggen i tillegg... Neitakk. - Høyde omkring 160-170 cm. - Bør være slank uten å være direkte spinkel. - Hårfarge: her klarer jeg ikke å bestemme meg egentlig. Det aller viktigste er selvsagt at hun "kler" hårfargen sin. Jeg har egentlig alltid vært svak for rødtopper, forutsatt at det er naturlig hårfarge. Jo rødere, jo bedre strengt tatt, så lenge det ikke er så fake at man ser ut som en julenisse. Kort hår er generelt usexy (med endel unntak), det bør i prinsippet rekke ned til skuldrene eller lenger. - Jeg takler det meste av pupper, men ikke hengepupper. Gleder meg til jeg blir gammel :/ - Fast og fin sprettrumpe er et must De to aller, aller viktigste tingene går ikke på utseende i det hele tatt: - Intelligens - Humør Jeg makter ikke brødgjøker, og jeg holder ikke ut sutrekjerringer. Det er ikke, og har aldri vært, attraktivt med jenter som gjør seg dummere enn det de faktisk er. Endret 2. desember 2009 av Squinty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg