killertomato Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Ser at det nye skjermkortet mitt har en 6pin strømkontakt på seg. Må denne kobles til? Trodde skjermkortet fikk strøm via PCI. Det står ingenting i manualen at den skal kobles til. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Eh, den skal helst kobles til, ja.. Hvilket skjermkort er dette? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Den må kobles til ja. Lenke til kommentar
killertomato Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Eh, den skal helst kobles til, ja.. Hvilket skjermkort er dette? Okay. Bare jeg som ikke er oppdatert da. Sist skjermkort jeg hadde måtte ikke det. Har dette: http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:2403582;c:36132 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Skjermkort kan få opptil 75W fra PCIe-sporet. Kort som behøver mer enn dette må ha en strømkontakt. Såvidt jeg vet drar ikke 9600GT såpass mye ved vanlig last, men det er vel for å forsikre seg at nVidia har satt kontakten på kortet. Det finnes også en Green Edition av 9600GT som ikke har strømkontakt, men det har lavere spenning på GPU og er klokket ned noe ift originalen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå