diZrupt0r Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 av en eller annen grunn har dette kameraet plutselig sluttet å fungere sammen med en PC i huset. det har fungert prikkfritt i lengre tid, men nå er det helt stopp. det er ikke noe galt med kameraet eller kabelen, fordi jeg har prøvd å installere kameraet på en annen PC, og det fungerte 100% med en gang. Jeg har dessuten prøvd flere USB porter på PCen jeg har prøvd å avinstallere det som er av canon-software, samt driver til kameraet flere ganger. alt ser ut til å fungere når jeg har installert driveren, kameraet dukker opp under enhetsbehandling uten noen anmerkninger. alt ser ut til å fungere men det gjør det altså ikke. det medfølgende fotoalbum-programmet nekter plent på å kommunisere med kameraet. hvis jeg går inn på "Scanners and cameras" i kontrollpanel og velger egenskaper på kameraet, så slutter displayet på kameraet og lyse, og i dialogboksen som kommer opp står det "status unavailable"... noen ideér? (bortsett fra en formatering... som jeg helst vil unngå. maskinen fungerer 100% ellers) kjører windows 2000 med alt av patcher Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 jeg vet ikke men jeg syns ofte medfølgende program er noe jalla. Får du tilgang i min datamaskin da? "flyttbar disk" el.no Lenke til kommentar
diZrupt0r Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 jeg vet ikke men jeg syns ofte medfølgende program er noe jalla. Får du tilgang i min datamaskin da? "flyttbar disk" el.no enig med deg der ja. nei, dette kameraet kommer ikke opp i min datamaskin. jeg har et annet kamera som kommer opp som en disk, men ikke dette canon-kameraet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå