probin Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg har et problem med nettverket hjemme. alle som er koblet kablet opp til nettverket stopper å fungere når PC-en skrus av. min andre PC bruker trådløse. men det fungerer uansett. hvorfor er det slik? er det en innstiling på routeren? eller PC-en? PC-en har operativsystem: Windows 7 Router/modemet er fra next gentel. takker Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Nå vet vi jo ikke hvordan du har kablet, men det kan jo antageligvis ha noe å si Har du trådløs routermodem fra Nextgentel, eller har du noe router i tillegg? eventuelt du ikke har router og er på et annet nettverk? Lenke til kommentar
probin Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 hehe.. jepp.. har trådløs routermodem fra NG .. har koblet et par switcher til den og jeg har ikke fler routere. sikker på at alt er på samme nettverk. jeg kunne ha logget meg inn på NG routern og titta, men tingen er at jeg ikke vet passord eller brukernavn på NG routern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå