Stig-Arne Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Sliter med hvilemodus funksjonen. Setter pc`en på hvilemodus om kvelden, og når jeg står opp om morgenen så er den slått på. Sjekket hendelsesloggen og der sto diskdefragmatering som hadde startet. Så slo av tidsplanen til defrag. Men maskinen slår seg fortsatt på om natten. Så sjekket jeg litt nøyere i hendelsesloggen og der kommer følgende opp klokken 04.28.49Generering av aktiveringskontekst mislyktes for C:\Program Files (x86)\Nokia\Nokia PC Suite 7\TIS_Windows7PIM.dll. Finner ikke den avhengige samlingen Microsoft.VC80.DebugCRT,processorArchitecture="x86",publicKeyToken="1fc8b3b9a1e18e3b",type="win32",version="8.0.50608.0". Bruk sxstrace.exe for detaljert diagnostisering. klokken 04.28.54 Generering av aktiveringskontekst mislyktes for c:\program files (x86)\windows live\photo gallery\MovieMaker.Exe. Feil i manifest- eller policyfilen c:\program files (x86)\windows live\photo gallery\WLMFDS.DLL i linje 8. Komponentidentiteten i manifestet stemmer ikke overens med den forespurte komponenten. Referansen er WLMFDS,processorArchitecture="AMD64",type="win32",version="1.0.0.1". Definisjonen er WLMFDS,processorArchitecture="x86",type="win32",version="1.0.0.1". Bruk sxstrace.exe for detaljert diagnostisering. klokken. 04.29.28 Generering av aktiveringskontekst mislyktes for c:\program files (x86)\microsoft\search enhancement pack\search helper\sepsearchhelperie.dll. Feil i manifest- eller policyfilen c:\program files (x86)\microsoft\search enhancement pack\search helper\sepsearchhelperie.dll i linje 2. Ugyldig XML-syntaks. Om det er dette som gjør at maskinen våkner til liv vet jeg ikke. For er forskjellige hendelser hver gang. Hendelsen jeg har limt inn her har kommet 2-3 ganger Men er ingen forskjell om jeg setter maskinen i dvalemodus eller hvilemodus. Men slår jeg av maskinen så starter den ikke av seg selv. Noen tips? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Fannt nå ut av det til slutt. Under avanserte strøminnstillinger og under ventemodus er det noe som heter Tillat tidtakere for reaktivering. Denne sto da på som standard og gjorde det slik ta maskinen våknet iløpet av natten. Så nå er den slått av og alt bare vellstand:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå