andnet Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hei, Jeg har tenkt å kjøpe en telefon til mor og far, en til hver. De trenger ikke noe stort og flott bare noe som er; -passe solid -enkel i bruk -med blåtann -med radio -Pris under 1000 kr Jeg har stort sett synst at nokia har enklest oppsett av menyer og taster, og det er det de har hatt før så vil nok vere best å holde seg til nokia igjen... Selv om min mor sikkert hadde satt pris på en doro telefon, hadde det vert litt som å be dem velge aldershjem, så kommer ikke til å kjøpe det til dem. Generelt sett en enkel og grei billigtelefon Setter pris på anbefalinger Lenke til kommentar
Hypusa Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg har nå en Nokia 5130 Xpress Music. Det er en helt grei mobil, for meg blir det litt kjedelig. Jeg betalte 599,- for den på Elprice, men da var den bundet til Telenor. Skulle den være ulåst så ble det 699,- så er bare en hundrings i forskjell. Dårlig kamera, men gode taster, grei skjerm, god mp3 spiller og FM- radio. Jeg er ingen ekspert, men jeg ble imponert over høytalerene på denne telefonen! Ellers så har Nokia mange andre billige mobiler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå