Durochris Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hei Jul i fjor fikk jeg Roccat Kone og for 2 uker siden ble scrolle hjulet ødelagt. Jeg sendte den til komplett og fikk svar at dem ikke hadde den inne, men at jeg skulle få en tilsvarende. Roccat Kone v.2 Hva er forskjellen på v.1 og v.2? Er det bedre scrolle hjul på v.2 ? Lenke til kommentar
Artilles Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Version 2: New eco packaging, improved scroll wheel (i.e. one that works and continues to work). Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Men selger butikker BARE v2 eller henger det fortsatt v2 igjen? Komplett feks, selger de V1? Orket ikke ta en mail før jeg bestillte musen. Menn menn, hvis hjulet går til h... klager jeg, og får kanskje v2. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Komplett skrev de ikke hadde den jeg fikk til jul i fjor, altså v.1 Da blir'e V.2 på meg da YES! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå