erik456 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hei, eg har nettopp fått meg ein pc som eg ikkje bruker å eg lurer på om denne linja takler å ha ein css server oppe 5000/500?. Serveren Skal bli brukt til clan kamper å eg har ikkje tenkt å modde den. Er det noen som har et os å anbefallel,og er det noen som veit hvordan programer eg trenger for å få ein server opp??? Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 WIN XP ? Linux ? Du trenger Steam og Source Dedicated server + åpne internet portene. Lenke til kommentar
Creaxz Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Kan dedicated server brukes som Warserver? Jeg mener, er den liksom kraftig nok i forhold til disse man kan leie? Og forresten er det CPU det går på hvis man vil at den skal fungere "raskt" Lenke til kommentar
erik456 Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Kan dedicated server brukes som Warserver? Jeg mener, er den liksom kraftig nok i forhold til disse man kan leie? Og forresten er det CPU det går på hvis man vil at den skal fungere "raskt" Oki takk for svar! eg veit korleis eg skal gjør det no eg fant ein guide. Men er serveren krafitg nok e8400 prossesor(3ghz) 4 gig dd2 ram og linje på 5000/500. Noen som veit om dette vil fungere uten lagg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 5000/500 er ikke nok, tenker jeg. (Har 20-1, noe som er alt for lite imo) Serveren vil kanskje fungere greit som public, men tviler på det blir en god server. Lei warserver om du skal ha. Gratis warservere på gratiscs.se(1,6 only) osv er sikkert bedre enn det du klarer å lage selv.. Lenke til kommentar
erik456 Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 5000/500 er ikke nok, tenker jeg. (Har 20-1, noe som er alt for lite imo)Serveren vil kanskje fungere greit som public, men tviler på det blir en god server. Lei warserver om du skal ha. Gratis warservere på gratiscs.se(1,6 only) osv er sikkert bedre enn det du klarer å lage selv.. Er du sikker på at det ikkje fungere?? Eg har lest litt rundt om kring å de meiner det skal fungere. Eller tar eg feil no??? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Det fungerer, men alle vil klage på hitbox og på lagg. Kan prøve 8-personers public, men noe warserver, tviler. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Trodde 1 pers bruke ca 150 kb/s jeg, og at man måtte klare minst 1,5mb opp for å klare å holde en helt ok ping? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Ping er ikke alt. Og jeg mener den ikke er "ok" før den er under 30, helst 20. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Om pingen er under 20 er den mer enn ok, da er den bra. Det er slik som de som lever av serverutleie gir. Ok ping på hjemmepc skal være rundt 20-40 om du er i nærområdet, med mindre du har fiber. En cs server krever ikke så sykt mye til HW. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Du skal ha god ping og hitbox om du skal ha warserver. Satte opp server på en grei gaming-pc med 20/10, og den ble klagd på. Og dette var 1,6. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå