Orwandel Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg har blitt skuffet av alle MMOs jeg har spilt (mest av alt AoC siden jeg er en stor Howard fan) på grunn av fokuset på å grinde etter levels og utstyr, men ser faktisk frem til Star Wars: The Old Republic. For det første er det meste Bioware lager bra, og de poengterte at det skal være fokus på story, ikke XP. Dessuten skal det være en del vanskelige valg. Tenk deg alle valgene i Dragon Age uten muligheten til å save og reloade hvis du ombestemmer deg =) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 The Old Republic kan bli veldig interessant, men kan også bli et kjedelig AoC/LotrO-spill. Vi får håpe på det beste. Lenke til kommentar
Alkohoel Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Er det noen som vet noe nærmere om når Assassin's Creed 2 skal slippes til PC i 2010? Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Er det noen som vet noe nærmere om når Assassin's Creed 2 skal slippes til PC i 2010? Første kvartal. Har hørt mars Lenke til kommentar
kilik Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Enormt mange storspill på vei. Må nesten skrive en prioriteringsliste her: 1. Alan Wake - Har sett fram til dette i mange år. 2. Splinter Cell Conviction - Stor fan av denne serien. 3. Heavy Rain - Virker veldig lovende. Fahrenheit var fantastisk på sitt beste. 4. Mafia 2 - Definitivt den GTA-klonen jeg ser mest fram til. 5. Half-Life 2: Episode 3 - Forhåpentligvis ute i slutten av året. Slutten på HL2-sagaen. 6. Last Guardian - Fra folka bak Ico og Shadow of Collosus. Nuff said. 7. MGS: Peace Walker - Fan av serien og savner et skikkelig storspill til PSP. 8. Mass Effect 2 - Akkurat kjøpt originalen på Steam, så må vel ha oppfølgeren også. 9. Super Mario Galaxy 2 - Virker litt vel likt originalen, men Nintendo svikter neppe. 10. Red Dead Redemption - Savner et skikkelig Western-spill, men forgjengeren var ikke mye å skryte av. 11. Sin & Punishment 2 - Treasure tilbake med oppfølger etter ti år. 12. No More Heroes 2 - Litt mer innhold enn i originalen og dette blir bra. 13. Final Fantasy 13 - Ingen stor fan av JRPG, men får se an anmeldelser. 14. Bayonetta - Ikke helt min type spill, men oser kvalitet. 15. God of War 3 - Ditto. 16. Red Steel 2 - Forhåpentligvis har Ubi fikset feilene fra originalen. MotionPlus-støtte. 17. Metroid: Other M - Ninja Gaiden + Super Metroid. Kan bli veldig bra. 18. Halo: Reach - Merkelig at ingen har nevnt dette. 19. Rage - Mest interessert i det tekniske rundt iD Softwares nye spill/engine. 20. Medal of Honor - Sikkert et kvalitetsspill, men savner originalitet. 21. Bad Company 2 - Ditto 22. Bioshock 2 - Ikke så begeistret som andre over originalen, samt nye utviklere. 23. Gran Turismo 5 - Bør bli toppers etter så lang utvikling, men ingen stor racingfan. 24. Dragon Quest 9 - Årets DS-spill, men som sagt ingen JRPG-fan. 25. Fallout: New Vegas - Kan bli svært bra, men virker mer som spin-off enn et episk nytt storspill. 26. Dead Rising 2 - Blir sikkert bra, men fått nok av zombier på en stund (RE5, L4D2 etc.) 27. Starcraft 2 - Aldri brydd meg om Blizzards RTS-er. 28. I Am Alive - Spennende konsept. Vet lite og skifte av utviklingsteam, så skeptisk. 29. MAG - Har ikke spesielt tro på dette. 30. Max Payne 3 - Som fan av serien er jeg meget skeptisk. Tror dette blir årets skuffelse for mange. De første 8 er bankers med mindre de får svake anmeldelser. Så dukker det vel opp en positiv overraskelse eller to. Endret 3. desember 2009 av kilik Lenke til kommentar
Alkohoel Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Mass Effect 2 blir en av de første STORE langseringene i 2010, det har kommet ut noe nye kule videor i det siste som kan interessere noen av dere: Gameplay 1 Gameplay 2 Gameplay 3 Intervju The art of Mass Effect 2 Jeg gleder meg vanvittig til dette spillet, jeg håper det lever opp til forventningene... Endret 20. desember 2009 av Alkohoel Lenke til kommentar
Alkohoel Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Bayonetta blir det første store spillet i 2010 med en release date på 5. januar. IGN.com har akkurat reviewed spillet og det fikk 9.5/10 ! ! ! http://xbox360.ign.com/articles/105/1056885p1.html IGN Review IGN Video Review Dette er et kjempe bra tegn på en knall start på spillåret 2010! La oss vente å se hva andre mener om spillet. Post gjerne nye reviews fra andre nettsider om dere finner det! Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Play magazine er meget godt fornøyd med Darksiders: http://playmagazine.com/index.php?fuseacti...;contentid=1989 Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 I spillåret 2010 ser det ut til å være mange eksklusive titler, hvor Microsoft på sin side har Mass Effect2, Splinter cell Conviction og Halo Reach, Mens Sony på sin side har Heavy Rain, God of War 3 og MAG. jeg eier en xbox, men er ingen fanboy. Spill jeg gleder meg spesielt til er BF: Bad Company 2, Crysis 2 og Medal of Honor (alle gode ting er 3 )Bare utgivelses datoen til BF: BC 2 er sikkert, hvilket er 5. mars. : http://www.spill.no/default.aspx?section=a...genr=19#content http://www.spill.no/default.aspx?section=artikkel&id=178 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Nå må de få til Medal of Honor igjen. Var en vanvittig bra serie en gang, på tide å få den på nivå igen Lenke til kommentar
Alkohoel Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Play magazine er meget godt fornøyd med Darksiders: http://playmagazine.com/index.php?fuseacti...;contentid=1989 :O... Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Mye spennende i 2010 det er helt sikkert! Det jeg gleder meg mest til er nok World of Warcraft Cataclysm og Fallout New Vegas. Samtidig som jeg har planer om å prøve ut et nytt MMO, som forøvrig blir SWtor eller FFXIV SWtor og FFXIV skal begge ikke ha levels, så det blir sykt artig å se hvordan det hele funker Har signet opp for FFXIV beta, så håper å få testet det snart Må også si at jeg håper året 2010 blir er år med masse masse The secret World hype *tråler netter konstant etter ny info om dette spillet Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Mye spennende i 2010 det er helt sikkert! Det jeg gleder meg mest til er nok World of Warcraft Cataclysm og Fallout New Vegas. Samtidig som jeg har planer om å prøve ut et nytt MMO, som forøvrig blir SWtor eller FFXIV SWtor og FFXIV skal begge ikke ha levels, så det blir sykt artig å se hvordan det hele funker Har signet opp for FFXIV beta, så håper å få testet det snart Må også si at jeg håper året 2010 blir er år med masse masse The secret World hype *tråler netter konstant etter ny info om dette spillet Et retteprogram for diskusjon.no - det hadde vært supert Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Mye spennende i 2010 det er helt sikkert! Det jeg gleder meg mest til er nok World of Warcraft Cataclysm og Fallout New Vegas. Samtidig som jeg har planer om å prøve ut et nytt MMO, som forøvrig blir SWtor eller FFXIV SWtor og FFXIV skal begge ikke ha levels, så det blir sykt artig å se hvordan det hele funker Har signet opp for FFXIV beta, så håper å få testet det snart Må også si at jeg håper året 2010 blir er år med masse masse The secret World hype *tråler netter konstant etter ny info om dette spillet Et retteprogram for diskusjon.no - det hadde vært supert Smartass Budre vært en test av manerer for å bli medlem her også da tenker jeg Lenke til kommentar
Alkohoel Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Oppdatering: Jeg vil begynne å fylle inn litt annmeldelses karakterer ved siden av spillene jeg har listet i første posten. Hvis dere har noen tips til nye spill eller annmeldelser jeg bør skrive ned er jeg gledelig takknemmelig om dere sier fra Forløpig ser det ut som året får en pang start, men jeg har bare fylt ut 2 karakterer så langt , 9,5/10 fra IGN på Bayonetta og 10/10 fra Playmagazine på Darksiders Endret 4. januar 2010 av Alkohoel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå