Gå til innhold

får panikk snart av kviser...


Anbefalte innlegg

Hei, er ein gutt som har velding mange kviser, men di er ikke sån utstikkende som vanlige kviser, er liskom røde prikk i huden:S

hva skal e gjør? får panikk av det.. Er så stygt:/

 

Går på kvisekrem som ble anbefalt av lege(Basiron og Aberela) uten effekt:S

 

spiser ikek mye godteri heller som noen sier at øker kviser..

hva skal e gjør?

 

trenger serriøst hjelp...!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stor sjanse for at det er en kvise ja.

 

Akkurat med den kvisen du har så er det lite som kan hjelpe deg. Du må nesten vente til den blir moden og så ta den (den kommer nok til å bli gul etterhvert som en vanlig kvise. Tar bare litt lengere tid).

 

Men har funnet ut at kvisekremer gjør liten eller ingen nytte for meg. Hørt at mange har fått veldig tørr hud etc av basiron. Merker ingenting, har heller ingen effekt. Skaff deg ansiktsvask for morgen og kveld beregnet for uren hud/kviser og en ansiktskrem morgen/kveld mot kviser/uren hud. Vil nok gjøre mer nytte for deg enn det noen kvisekremer gjør.

 

Til opplysning så kan du få kviser av veldig mange ting. Men ingen kan si 100% sikkert at du får det. Det er forskjellig fra person til person.

Endret av toy_man
Lenke til kommentar
Til opplysning så får du også kviser av å ligge i skittent sengetøy. Jeg har brukt Acnix kvisekrem og den fungerte for meg. Er du sikker på at det er kviser du har?

Til opplysning så får du også kviser av å ligge i et stort bad med snegler. Jeg har unngått å ligge i et stort badekar med snegler i og derfor har ikke noen kviser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...