Yetipants Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Samme gamle oppskrift, fortsatt like artig. Les mer Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Liker dette spillet ganske mye, selv om DS-spillet ble for kjedelig i lengden. Bra de tør satse på 2d-spill igjen, og ikke bare pøse på med 3D og alt det tullet der. Gameplay er mye viktigere enn grafikk. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Har spilt gjennom dette spillet 100% nå, og må si at det er et av de beste spillene jeg har spilt på lenge. Herlig at 2d-spill endelig har fått en ny vår, og med dette spillet viser Nintendo hvorfor noen av oss fremdeles sverger til 2d-spill. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Veldig fornøyd med NSMBW, storkoser meg. Masse støv blei børsta vekk fra Wii'en når jeg fikk denna Veldig bra gameplay. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Har ikke kjøpt et spill på lenge, men tror jeg må kjøpe dette! Har alltid likt denne typen mario-spill <3 Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Perfekt spill. Storkoser meg, men spiller nøye og sakte igjennom så jeg kan kose meg masse Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Skal dette bli spillet som børster støvet av Wii-en? Har ikke rørt konsollen siden jeg spilt gjennom Super Mario Galaxy... Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 "Forsøk på samarbeid ender ofte i kaos, krangel - og latter." Haha, kan være enig på den første og siste der. Tror jeg holdt på å dø flere ganger om søndagen da jeg spilte det. Var helt sliten av all latteren. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) «Prinsesse Fersken», kom igjen. Er det google translate som har skrevet artikkelen? Spørs om dette ikke ligger under juletreet i år til min samboer (og meg ) Endret 1. desember 2009 av Orjanp Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Har kjøpt inn dette og lekt litt med det. Skal feire Jul med Bror og mine to søskenbarn, så da blir det 4players kaos for alle penga. Gleder meg. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Fantastisk! Dette må jeg ha i jula. Dette er oppskriften på god stemning. Endret 1. desember 2009 av kakesjef Lenke til kommentar
Dal Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Dette er noe jeg har savnet stort når det gjelder Wii: flerspiller-spill. Skal de fronte noe som en "familie-konsoll", så må det komme flere spille der familien faktisk kan spille *sammen*. Det nytter ikke med ett enspiller-spill, og resten av familien bare kan sitte og se på. Så dette skal kjøpes! Lenke til kommentar
eekilli Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Må man bruke de vanlige wii-motene, eller går det an å spille kun med den klassiske kontrolleren? Lenke til kommentar
TryggveS Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Du kan velge om du vil spille med bare fjernkontrollen, eller om du vil spille med fjernkontroll og Nunchuk. Lenke til kommentar
runela Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 SÅ denne anmeldelsen den dagen den ble pubelisert. Da min samboer leste den ble hun helt vill. Så i går kveld bar det på elkjøp og må si jeg ble imponert. Vi storkoster oss med dette spillet. Endelig noe ordentlig til wii. Vi har ikke vært samlett foran tven med en wii kontroller i handen siden Mario galaxy. Lenke til kommentar
runela Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) "Forsøk på samarbeid ender ofte i kaos, krangel - og latter." Haha, kan være enig på den første og siste der. Tror jeg holdt på å dø flere ganger om søndagen da jeg spilte det. Var helt sliten av all latteren. Må si meg enig i det der jeg også, holdt på og le meg skakk. Er sykemeld på grunn av bristet ribben. Så farlig og spill dette Endret 2. desember 2009 av Zx45 Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hva tok de på Elkjøp for spillet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg