Gjest Guest_Ninni_* Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg har ett problem. For en halvannen uke siden hadde jeg omgangssyken. Og etter det så fikk jeg forstoppelse. Hadde ikke bæsja på 5 dager da jeg måtte ta et par dulcolax avføringspiller. Jeg tror ikke jeg fikk tømt alt.. Var lissom en propp igjen. Nå har det gått enda 3 dager siden denne "kuren" og jeg er jo dritredd for å bli immun så jeg tørte ikke ta flere kurer.. Men forstoppelsen vedvarer.. Hva skal jeg gjøre?? Jeg får prompet noen ganger.. men det sitter bomfast der nede.. HJELP!! NOEN RÅD?? La meg slippe legen.. Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Klyster. Klyster er udigg, men det kan kanskje fungere. Tror du kan få det reseptfritt på apoteket. Der jeg kommer fra må du riktignok spørre om det, men det er ikke resept på det det jeg vet. Prøv også å spise masse fiber, og eventuelt... blåbær, tror jeg det er. Men føler du deg proppet, kan klyster være en god mulighet. Lykke til! Lenke til kommentar
RIP Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Finnes vel ganske mange lakserende ting å få kjøpt på butikken, diverse halspastiller og lakris. Etter en pose eller to fishermans friend blir det fart på sakene Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Man må kanskje til fast legen for og få sånn ordentlig laksenrende pulver som du blander ut i vann? Om du må ha resept eller ei hadde jeg gjort det om det var for ille, for det greiene der er det ingen ting og da mener jeg INGEN ting som står i mot, du kommer til og drite deg ut av folkeregisteret og når kuren er ferdig så er det ikke en poop som sitter igjen i kanalene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå