Spook Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Fant det til slutt. Makan til hotelledelse som dytter Advokat Elden foran seg i en slik sak i stedet for å gjøre opp for seg. Håper alt ordner seg til slutt - men her er det vel egentlig mere prinsippet om at Thon må ta ansvar mer enn pengene som gjelder! Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 D2x og 17-55 -Men nå skal det sies at jeg liker byggekvalitet! Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) D2x og 17-55 -Men nå skal det sies at jeg liker byggekvalitet! Har sett video av folk som hamrer inn spiker i vegger med Dxx-kamera fra Nikon - og det har ikke jeg behov for Edit: Ser ut som han der Joakim på Finn.no er en underleverandør for ett eller annet firma fra USA. Var vertfall det han sa til meg. Så det betyr vell at han har en onkel i USA som kan sende han billige produkter Burde jeg gå for D300s til 10499,- og et 35mm f/1,8G? Endret 3. desember 2009 av viiite Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Da var D300s med 35mm f/1,8G samt Sandisk 8GB Extreme III 30MBps bestilt! Så tar vi eventuelt 16-85mm f/3,5-5,6 VR og SB-600/900 etterhvert Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Da var D300s med 35mm f/1,8G samt Sandisk 8GB Extreme III 30MBps bestilt! Så tar vi eventuelt 16-85mm f/3,5-5,6 VR og SB-600/900 etterhvert Du kan leve lenge med den kombinasjonen... :-) Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Gratulerer med nytt sjefskamera - tror du kommer til å bli ganske så glad for avgjørelsen.. Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Da var D300s med 35mm f/1,8G samt Sandisk 8GB Extreme III 30MBps bestilt! Så tar vi eventuelt 16-85mm f/3,5-5,6 VR og SB-600/900 etterhvert Gratulerer! Kjøpte du fra den berømte Joakim i Gøteborg? Vet det er flere her som har vurdert å handle fra han, men har ikke sett noen tilbakemeldinger, så hvis det var fra Joakim, kan du ikke si litt om hvordan det fungerte? Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Joda var fra han 'Joakim' på Finn.no. Samboeren min har også handlet fra han. Han svarer ganske så seint på dagen per epost, så veit ikke helt om han faktisk bor i USA... Men det er helt kurant å handle fra han. Synes det var litt knotete å betale (enten via PAYSON, som tar 500kr gebyr! eller via utland i nettbank som jeg ikke var noe kjent med) men fikk det til tilslutt. Eneste jeg irriterte meg over var at han kunne ikke sjekke lagerstatus på de tingene jeg ønsket. Jeg måtte legge inn en ordre først. Så om det er flere som vurderer det så bare kjør på. Men vær litt tolmodig når det gjelder å få svar på epost. Fikk svar nærmest 0330 her ei natt.. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Har store tvil om garanti.. Mistenker det er en nisse som bestiller jevnlig fra USA, med pakker merket "gave" og "verdi under 1000 SEK" eller lignende.. Men - det er mine fordommer, da. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Har store tvil om garanti..Mistenker det er en nisse som bestiller jevnlig fra USA, med pakker merket "gave" og "verdi under 1000 SEK" eller lignende.. Men - det er mine fordommer, da. Du er ikke alene om å ha de fordommene. Jeg er av den mening at det er dyrt å kjøpe billig. Tom Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Joda er skeptisk jeg også.. Men det er vell bare 1 år garanti også i Norge? Jeg har "garanti ovenfor han" eller noe. Men hvor ofte er det ting som kan tas på garanti på et kamera egentli? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Joda er skeptisk jeg også.. Men det er vell bare 1 år garanti også i Norge? Jeg har "garanti ovenfor han" eller noe. Men hvor ofte er det ting som kan tas på garanti på et kamera egentli? Jeg er ikke sikker på om du har noe garanti i det hele tatt. For slik jeg har forstått det så har ikke Nikon (eller de andre) World Wide Warranty på husene. Og det er husene det oftest oppstår problemer med. Jeg har måttet levere begge mine to Canon hus til service, og jeg har to Nikonister i vennekretsen, og de har begge hatt hus på service. Tom Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Er klar over at jeg ikke har noen garanti i forhold til Nikon, men i forhold til selger, så får vi se hvordan det arter seg dersom noe skulle oppstå. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Er klar over at jeg ikke har noen garanti i forhold til Nikon, men i forhold til selger, så får vi se hvordan det arter seg dersom noe skulle oppstå. Det håpar eg du slepp å sjå ............. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Huff - får du problemer med kameraet risikerer vi enda en runde med TV2 Hjelper Deg - denne gang mot gråimportører i Sverige.. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Fant det til slutt. Makan til hotelledelse som dytter Advokat Elden foran seg i en slik sak i stedet for å gjøre opp for seg. Håper alt ordner seg til slutt - men her er det vel egentlig mere prinsippet om at Thon må ta ansvar mer enn pengene som gjelder!Jeg er mye på hotell og har opptil 30 netter i året og har nesten alltid brukt Thon, men i år har jeg omtrent kun brukt Scandic, kanskje like greit når jeg leser dette. http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/...et-3005157.html Endret 7. desember 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Kommer nok ikke til å ta gråimportører i Sverige nei Håper bare jeg får det før 19.! Da reiser jeg fra Kr.sand.. Lenke til kommentar
Freem@n Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Gledelig at du gikk for fastopptikk! Har selv ikke sett meg tilbake etter første gang. Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 ..fordi det var det billigste alternativet det Tenkte på å kjøpe det objektivet når jeg hadde D90 og Sigma 17-70 f/2,8-4,5 HSM men ble ikke noe av. Samboern har Sigma 50mm f/2,8 HSM tho.. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Thon burde ikke slippe så lett unna dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå