olsen_st Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Ja, men ligger man å vipper, så er det nok lettere å vippe ned om ikke læreren liker deg... Lenke til kommentar
banned Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg hadde aldri latt faren min gått på et sånt møte, han har da ikke rett til å bli opplyst om slike ting, da dette ville gjeldt meg selv når jeg er myndig.. og jeg ville defintivt klaget Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg hadde aldri latt faren min gått på et sånt møte, han har da ikke rett til å bli opplyst om slike ting, da dette ville gjeldt meg selv når jeg er myndig.. og jeg ville defintivt klaget Jeg hadde latt mine foreldre gå på et sånt møte. Spess om det var en lærer jeg ikke likte. Da hadde jeg nok fyrt opp i en advokat og laga sikkelig tullball rundt dette.. har selvsagt ikke råd til sånt, men tanken hadde vært morsom. Trådstarter: Krev bedre karakterer, ellers anmelder du henne for brudd på taushetsplikten de skriver under på når de bli lærere. Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Trådstarter: Krev bedre karakterer, ellers anmelder du henne for brudd på taushetsplikten de skriver under på når de bli lærere. Som er ett lovbrudd som nok straffes hardere enn det læreren vil... Blackmail anyone??? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Kan eleven selv tjene noe på dette (erstatning i form av cash?) eller vil en eventuell bot bare gå til Staten eller hvem det nå er som får pengene fra bøter? Endret 6. desember 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Trådstarter: Krev bedre karakterer, ellers anmelder du henne for brudd på taushetsplikten de skriver under på når de bli lærere. Som er ett lovbrudd som nok straffes hardere enn det læreren vil... Blackmail anyone??? Han var nok kjempeseriøs. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Kan eleven selv tjene noe på dette (erstatning i form av cash?) eller vil en eventuell bot bare gå til Staten eller hvem det nå er som får pengene fra bøter? Eleven har ikke hatt noe økonomisk tap, så nei. Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Trådstarter: Krev bedre karakterer, ellers anmelder du henne for brudd på taushetsplikten de skriver under på når de bli lærere. Som er ett lovbrudd som nok straffes hardere enn det læreren vil... Blackmail anyone??? Han var nok kjempeseriøs. Sant nok... men klokken 04:08 ble nok ikke det plukket opp så lett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå