RunningRiver Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hallo folkens, lurte på om noen har skaffet seg Windows mobile 6.5 enda? I så fall hvis noen har så kunne jeg trengt en liten anmeldse av den. WM 6.1 begynner å bli ganske kjedelig, og jeg fristes veldig til å skifte til WM 6.5 At det ikke går an å nedgradere igjen tilbake til 6.1 gjør at jeg nøler litt og vil vite litt mer om denne nye 6.5 Er det verdt å skifte til den? Og hvor kan jeg få den i norsk versjon? har forresten en HTC touch pro 2. Lenke til kommentar
GTB Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) HTC har gitt ut en offisiell (og norsk) oppgradering til Touch Pro II. Den finner du her: WM6.5 for HTC Touch Pro 2 Ser ingen grunn til å la være å oppgradere. Det er heller ikke noe problem å nedgradere til 6.1 om du mot formodning skulle ønske det. Endret 1. desember 2009 av GTB Lenke til kommentar
RunningRiver Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 jeg har oppgradert nå og må si jeg er meget imponert forløbig. Det meste går ganske smooth, og jeg liker tastelås utseende. Forresten vet du eller noen, om hvordan man stiller inn slik at tasteklåsen kommer automatisk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå