Gå til innhold

Ny Laptop til jobb/skole, rundt 5000.

Solid Edge

Anbefalte innlegg

Hei, nå har det seg sånn at den skole-PC'en jeg fikk på grunnkurs er begynt å bli litt treg for meg. Vifta gikk her om dagen og den har tendenser til å bli meget varm rundt 100C på sitt verste, enkelte ganger slår den seg også av. Så nå har jeg funnet ut at jeg skal ha en ny. Min nåværende PC er en HP NX6325. Den har vært meget pålitelig i hele 3-4år og har aldri skuffet meg (etter at jeg fjernet skolepartisjonen). Jeg har faktisk mistet den i bakken hvertfall 5-6 ganger. Har i det siste halvåret brukt Windows 7 RC1, så jeg vil gjerne ha en med et windows 7 variant som ligner denne. Budsjettet ligger på rundt 5000. PC'en må takle programmer som spotify, MSN, Opera, HaBit (tegneprogram), word, outlook, skype. Gjerne samtidig (denne pc'en kjører rundt 50 prosesser).

Har sett litt på Asus Eee, men lurer på om de kanskje er litt uhøvelig å skrive på. Om man ikke velger en med litt stor skjerm. Det som også hadde vært litt tøft hadde vært en sånn med touchskjerm og sånn at man kan vri den rundt. ala Asus eee PC t90.

Vil gjerne ha minst mulig "ekstra-programmer", men de kan jeg jo alltids fjerne.

Kan nevne at jeg er automatiker lærling. Om det kan være til hjelp.

Endret av Solid Edge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...