amundsf Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Hei! Vurderer å kjøpe ny PC til stua. Bruk: - Kobles mot TV/receiver - Video i HD - Musikkavspilling Spec: - Må være ganske liten. Hvis jeg skal få plass der jeg tenker kan den være maks ca. 10 cm høy. - Stillegående selvsagt. - Må da klare video i HD Har sett på denne AsRock'en. Den er jo rimelig liten og virker til å være stillegående nok. Men har den nok kraft? Vil nok sette inn litt mer minne, men hva med CPU'en? Den er jo mildt sagt svak, men holder det? Endret 1. desember 2009 av amundsf Lenke til kommentar
amundsf Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Her var det dårlig med svar gitt. Et spørsmål som jeg har kommet til å tenke på: Pr. nå har jeg ingen tanker om å ta TV-kort på denne. Jeg har hatt tidligere, men har pr. nå ikke bruk for. Men plutselig trenger man igjen. Vil denne takla TV-opptak i OK kvalitet? Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Det er vel ingen som svarer fordi dette har vært diskutert i mange måneder: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1127304 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå