THE-DOCTOR Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Hei! Jeg her nylig slitet med at jeg får Users: run-time error 401, når jeg starter opp pcen. Jeg har prøvd noen forsjellige programmer som visstnok skulle kunne å ta seg av dette problemet (Har lest på forumer), men det er ikke tilfellet her.. Pcen fungerer kjempe fint utenom, men jeg vil fjerne dette irritable problemet. Jeg har prøvd: registry easy, cCleaner og RegCure, men ingen av de fjerner akkurat denne erroren. De finner mye rart og reparerer problemene. Men ikke run-time error 401. Er det noen som har noen løsninger?? På forhånd takk Endret 30. november 2009 av THE-DOCTOR Lenke til kommentar
norbat Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Last ned og kjør dds.scr. Post loggen. Lenke til kommentar
THE-DOCTOR Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Last ned og kjør dds.scr. Post loggen. Ok! Her er loggen: DDS.txt Lenke til kommentar
norbat Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Når oppstod dette problemet og installerte du noe i forbindelse med at problemet oppsto? Du kunne ha forsøkt å slått av oppstartsprogrammer (en etter en) for å se om ikke det gjør at du finner 'synderen' (i kjør/søk-feltet, skriv msconfig. Velg arkfanen Oppstart) Lenke til kommentar
THE-DOCTOR Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Når oppstod dette problemet og installerte du noe i forbindelse med at problemet oppsto? Du kunne ha forsøkt å slått av oppstartsprogrammer (en etter en) for å se om ikke det gjør at du finner 'synderen' (i kjør/søk-feltet, skriv msconfig. Velg arkfanen Oppstart) Jeg husker at jeg drev å installerte noen programmer og av-installerte de forsi det var noe feil. Jeg kan prøve å finne "synderen" på den måten der også. Lenke til kommentar
THE-DOCTOR Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Yes!! Jeg har funnet ut av det. Her er oppskriften : 1) Skrev > msconfig - i kjør/søkfeltet 2) Gikk på > Oppstart seksjonen 3) Fant ut at det var User run-time error 401 jeg hadde fått. Så jeg fant en hvor det stod "reguser.exe" fra microsoft. 4) Skrev i > Kjør/søkefeltet på start: reguser.exe - Den fant en fil som het det. Trykket på den og fikk Run-time error 401. (Dette var bare for å dobbel sjekke) 5) Trykket > Ctrl-Alt-Del > Prossesser > Fant reguser.exe fra microsoft > Avsluttet prossess. 5) Kjørte et program som heter > RegUser. 6) Avhuken av den boksen på at jeg ikke ville ha den i oppstart i > msconfig. 7) Startet pcen på nytt og vips erroren borte!! Tusen takk for hjelpen: norbat! Håper denne tråden kan hjelpe dere andre som plages av Run-time error 401 i allefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå