amundsf Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Hei! Tenkte å kjøpe ny skjerm. Har tenkt på følgende specs (selvom ingenting av dette er 100% avgjørende): - 24" - Ønsker 1920x1200 oppløsning, ikke 1080. - Hvis skjermen har en del fysiske justeringsmuligheter er det alltid et pluss. Bruk: - Primært hjemmekontor. - Kan sikkert bli noe videoer/web-tv og noe lett gaming i blandt, men dette er ikke det avgjørende. Spiller ikke veldig mye og film blir stort sett sett i stua forran TVen... Så først på denne NEC'en. Har så funnet følgende Samsungmodeller: 2443BW HAS SM2443BW Hva er primært forskjellen på disse? Veldig like modellnumre... Har den første bedre fysiske justeringsmuligheter? Også forskjellig design ser jeg. Hva annet? Hvis ser bort fra design: Hvem av dem er best? Har også sett denne: T240 Hvem vil dere anbefalle? Noen andre forslag? På forhånd takk for hjelpen! EDIT: Spesielt interisert 23"-24" LED-skjermer til en alright pris. Ser at det finnes noen av de, men de jeg har sett har hatt 1080-oppløsning. Noen som veit om noen LED-skjermer med 1200-oppløsning til OK pris? Endret 30. november 2009 av amundsf Lenke til kommentar
amundsf Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Vurderer ellers å kjøre med to skjermer. Har en stasjonær PC hvor jeg veit at dette vil fungere. Men bruker den bærbare PCen mest. Derfor vil det være en fordel å kunne bruke dobbel skjerm på denne... Spørsmålet er: Har HP Basic Docking Station som har en VGA-utgang og en DVI-utgang. Vil jeg kunne bruke disse samtidig? Eller er det en av gangen? PCen er en HP 6730b. På forhånd takk så mye for hjelpen! Lenke til kommentar
amundsf Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Spørsmålet i post to har jeg funnet ut av selv da et lignende spørsmål dukka opp på jobben og det ble testa. Til info til eventuelt andre som lurer på det samme: Det funka Men fortsatt interisert å høre innspil på hva folk mener er den beste 24" skjermen med 1920x1200 oppløsning. Lenke til kommentar
Jee Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Hva det ble til? lurer på det samme edit: Jeg endte med å kjøpe denne Er bare 1920x1020, men cPVA panel, Justerbar høyde, HDMI(for M versjonen) og lavt effektforbruk Endret 12. desember 2009 av Jee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå