Birdshell Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hei Jeg har nå nylig begynte med Kreatin og Gainer. Har gått på det ca 3 uker nå. Jeg tar Kreatin hver morgen, også tar jeg Gainer etter trening. Men jeg har ikke gått opp noe i vekt, noen som vet hva grunnen kan være ? Lenke til kommentar
War Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) For lite kcal, du kan begynne med dette i tillegg: 1 gainer til mellom et måltid etter trening en gang. Dvs Trening, ganiner, måltid, ganiner......osv. Ikke istedenfor neste måltid, men i tillegg. La det gå en uke og sjekk da. Hvilket program trener du? Endret 30. november 2009 av War Lenke til kommentar
Birdshell Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 For lite kcal, du kan begynne med dette i tillegg:1 gainer til mellom et måltid etter trening en gang. Dvs Trening, ganiner, måltid, ganiner......osv. Ikke istedenfor neste måltid, men i tillegg. La det gå en uke og sjekk da. Hvilket program trener du? okey takk Trener 3 ganger i uka har forskjellig program. Dag1: overkropp. Dag2: bein Dag3: skuldre+rygg. pluss mage hver gang. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hvor lenge har du trent dette? Og hvorfor mage hver gang? Beklager, men jeg får litt feil inntrykk her. Lenke til kommentar
Birdshell Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Hvor lenge har du trent dette?Og hvorfor mage hver gang? Beklager, men jeg får litt feil inntrykk her. Har nettopp fått dette programmet, og er ikke alltid jeg føler det. Sånn personlig trener som har satt opp mage hver gang :S Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Har du ikke merket noe framgang etter du begynte å ta kreatin? Ikke mer krefter når du trener etc? Du blander vell ikke kreatinet med syreholdige drikker? Bare en mulig årsak til lav virkning. Lenke til kommentar
Birdshell Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Har du ikke merket noe framgang etter du begynte å ta kreatin? Ikke mer krefter når du trener etc?Du blander vell ikke kreatinet med syreholdige drikker? Bare en mulig årsak til lav virkning. Merker at jeg orker litt mer. Nei jeg blander Kreatinet i vann, men tror jeg skal begynne med å ta lunket vann. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hvor lenge har du trent generelt da? Du vil nok ikke merke forskjell mtp kreatin om du ikke har trent lenge. Jeg ser ikke at mage skal være nødvendig hver gang (selv om jeg beveger meg off-topic nå). Du får ikke six-pack av det, og viktig med symmetri mellom mage og rygg slik at man slipper ryggproblemer. Lenke til kommentar
Birdshell Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Hvor lenge har du trent generelt da? Du vil nok ikke merke forskjell mtp kreatin om du ikke har trent lenge. Jeg ser ikke at mage skal være nødvendig hver gang (selv om jeg beveger meg off-topic nå). Du får ikke six-pack av det, og viktig med symmetri mellom mage og rygg slik at man slipper ryggproblemer. Har vel trent ca 1 år, men trente ikke så regelmessig før. Trente ca 1-2 ganger i uka. Lenke til kommentar
War Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Tipper programmet ditt ikke har progresjon, ikke følger prinsipper om deloading/hvileuke heller samt er helt på jordet med tanke på timer mellom hver trening pr muskelgruppe. 30% av oss er nonrespondere på kreatin, det betyr at kroppen din fyller lagrene og at kreatin vil ha null effekt. Du merker det neppe på gymmet, men du burde gå opp en kg ca i væske. Jeg vil anbefale dette programmet. Lenke til kommentar
Birdshell Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Tipper programmet ditt ikke har progresjon, ikke følger prinsipper om deloading/hvileuke heller samt er helt på jordet med tanke på timer mellom hver trening pr muskelgruppe. 30% av oss er nonrespondere på kreatin, det betyr at kroppen din fyller lagrene og at kreatin vil ha null effekt. Du merker det neppe på gymmet, men du burde gå opp en kg ca i væske. Jeg vil anbefale dette programmet. Mhm. Det kan hende, har ikke så mye greie på det jeg men. Er jo en personlig trener som har satt opp programmet, så vill jo tro det er bra. takk for tipsa Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Vel, velkommen til forumet. Du kommer til å merke et hat mot personlige trenere her, med god grunn dessverre. Lenke til kommentar
War Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Skriv det ord for ord her så kan vi se på det. At noen er PT er ikke et kvalitetsstempel, ofte tvert i mot. Ikke pga "PT" i seg selv, kun det de har kommet med i 99,98574% av gangene. Ingenting av pensumet i noen av fagene på noen av høyskolene er noe man kan ha nytte av og dagens flinke trenere som E.sandvik ,B.Fagerli osv er selvlært /erfaring/forskning og en helt annen forståelse på feltet en de som leser i en bok pga det er et fag. Endret 30. november 2009 av War Lenke til kommentar
Birdshell Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Skriv det ord for ord her så kan vi se på det.At noen er PT er ikke et kvalitetsstempel, ofte tvert i mot. Ikke pga "PT" i seg selv, kun det de har kommet med i 99,98574% av gangene. Ingenting av pensumet i noen av fagene på noen av høyskolene er noe man kan ha nytte av og dagens flinke trenere som E.sandvik ,B.Fagerli osv er selvlært /erfaring/forskning og en helt annen forståelse på feltet en de som leser i en bok pga det er et fag. Har ikke treningsprogrammet her, men kan ta det med hjem en dag, og skrive det opp;) hva tror dere om å spise ofte ? vil vekten øke da? Lenke til kommentar
Zennien Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 tar kreatin 1 gang om dagen ? Går på kreatin nå, starter med 5 ganger om dagen i 4 dager, 30 gram, så nå tar jeg det 3-4 ganger om dagen, drikker fint over 4 liter vann vær dag, øker alltid i vekt. Bland det med litt lunket vann, ikke så kald vant. Er bedre sies det. Gjorde sånn som deg og tok det 1 gang om dagen, merket ingen ting, men når jeg tar det 3-4 ganger om dagen og drikker mye vann, merker jeg stor forskjell og veldig bra økningner min erfaringer, dette er ikke noe fasit, bare hvordan jeg opplever kreatin ! Lenke til kommentar
Birdshell Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 (endret) tar kreatin 1 gang om dagen ? Går på kreatin nå, starter med 5 ganger om dagen i 4 dager, 30 gram, så nå tar jeg det 3-4 ganger om dagen, drikker fint over 4 liter vann vær dag, øker alltid i vekt. Bland det med litt lunket vann, ikke så kald vant. Er bedre sies det. Gjorde sånn som deg og tok det 1 gang om dagen, merket ingen ting, men når jeg tar det 3-4 ganger om dagen og drikker mye vann, merker jeg stor forskjell og veldig bra økningner min erfaringer, dette er ikke noe fasit, bare hvordan jeg opplever kreatin ! ok;) Da skal jeg prøve det, Tusen takk hvor mange kg går du opp i uka ca ? Endret 30. november 2009 av Birdshell Lenke til kommentar
War Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Den oppladninsgsfasen gir fulle lager på en uke, skipper man den tar det 4 uker. Derifra vil det være det samme. hva tror dere om å spise ofte ? vil vekten øke da? Ja du spiser forlite, det er derfor det er anbefalt at du gainer en gang til pr dag for å så se igjen etter en uke. Ta med programmet hit og post det. Uansett hvilke øvelser det er, om det ikke er basert på en eller annen Rep Maks og du ikke øker vektene min hver uke så er det 100% garantert ikke noe å samle på. Man kommer ikke unna disse prinsippene i noen slags program på hele jord. Lenke til kommentar
Birdshell Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Den oppladninsgsfasen gir fulle lager på en uke, skipper man den tar det 4 uker.Derifra vil det være det samme. hva tror dere om å spise ofte ? vil vekten øke da? Ja du spiser forlite, det er derfor det er anbefalt at du gainer en gang til pr dag for å så se igjen etter en uke. Ta med programmet hit og post det. Uansett hvilke øvelser det er, om det ikke er basert på en eller annen Rep Maks og du ikke øker vektene min hver uke så er det 100% garantert ikke noe å samle på. Man kommer ikke unna disse prinsippene i noen slags program på hele jord. Jeg pleier bare å ta gainer etter trening, mener du at jeg skal ta det hver dag? og Kreatin 3-4 ganger daglig? Lenke til kommentar
War Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Kreatin 5x dagen i en uke, så 1x dag. Ja gaineren 2x dag. Eller ett måltid til. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg ville økt treingsfrekvensen på hver muskelgruppe, øvelser som markløft og kneby bør trenes hyppig for å øke muskelmassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå