Gjest Slettet+7815234 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Hei Studerer i England, og skal nå gå til innkjøp av TV. Jeg har sammenlignet forskjellige størrelser, og det virker som en 22" er ideell størrelse. Selv om høyttalerne ikke trenger å være av noe særlig kaliber (som jeg heller ikke forventer), har jeg uansett noen krav til TVen; -HDMI -VGA (DVI dog et stort pluss, men det funker vel med en converter til HDMI-porten) -FullHD TVen kommer i stor grad til å benyttes til spilling (PS3), samt å se film (som spilles av fra laptopen). Vil i mindre grad og benytte den som en "vanlig" TV. Dette var det jeg fant i farta på Play - har dere noen kommentarer til disse, evt. andre anbefalinger? Samsung P2270HD Philips 221T1SB LG M227WD På forhånd tusen takk for hjelpen! Endret 25. desember 2012 av Slettet+7815234 Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Har selv en 23" Samsung SyncMaster 2333HD monitor med TV-tuner som jeg er veldig fornøyd med. Denne har nevnte egenskaper som du etterlyser; HDMI, DVI-D, VGA, 3,5mm stereojack lydinngang, SCART, S/PDIF lydutgang, Component og vanlig RF. Videre har denne monitoren innebygd digital-TV dekoder hvor du kjøper en CAM-modul (kort-leser) og ett programkort for Englands svar på Riks-TV eller CanalDigital. Det som er verdt å merke seg er at det finnes to ulike modelnummer hvor den eldste kun støtter MPEG2 og dertil ikke kompatibelt med Riks-TV og CanalDigital i Norge. Har selv modelbetegnelsen LS23CFVKF/XE som sammen med en godkjent CAM støtter Riks-TV og CanalDigital i Norge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+7815234 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Takk for svaret. Tror det blir litt hipp som happ hvilke av modellene jeg velger, men jeg har alltid likt Samsung. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå