Gå til innhold

Innkjøp av ny 22" - kommentarer?

Gjest Slettet+7815234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+7815234

Hei

Studerer i England, og skal nå gå til innkjøp av TV. Jeg har sammenlignet forskjellige størrelser, og det virker som en 22" er ideell størrelse.

Selv om høyttalerne ikke trenger å være av noe særlig kaliber (som jeg heller ikke forventer), har jeg uansett noen krav til TVen;

-HDMI

-VGA (DVI dog et stort pluss, men det funker vel med en converter til HDMI-porten)

-FullHD

TVen kommer i stor grad til å benyttes til spilling (PS3), samt å se film (som spilles av fra laptopen). Vil i mindre grad og benytte den som en "vanlig" TV.

Dette var det jeg fant i farta på Play - har dere noen kommentarer til disse, evt. andre anbefalinger?

Samsung P2270HD

Philips 221T1SB

LG M227WD

På forhånd tusen takk for hjelpen!

Endret av Slettet+7815234
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv en 23" Samsung SyncMaster 2333HD monitor med TV-tuner som jeg er veldig fornøyd med. Denne har nevnte egenskaper som du etterlyser; HDMI, DVI-D, VGA, 3,5mm stereojack lydinngang, SCART, S/PDIF lydutgang, Component og vanlig RF.

Videre har denne monitoren innebygd digital-TV dekoder hvor du kjøper en CAM-modul (kort-leser) og ett programkort for Englands svar på Riks-TV eller CanalDigital. Det som er verdt å merke seg er at det finnes to ulike modelnummer hvor den eldste kun støtter MPEG2 og dertil ikke kompatibelt med Riks-TV og CanalDigital i Norge. Har selv modelbetegnelsen LS23CFVKF/XE som sammen med en godkjent CAM støtter Riks-TV og CanalDigital i Norge.

post-20365-1259617146_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...