Dentroid Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 hei alle sammen. lurer på hvilken telefon dere har og anbefale meg av disse 3. er ikke så glad i det alt for avanserte men liker det litt fancey : p noen tips til hvem jeg bør velge, kanskje spytt inn noen erfaringer elno! Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hei! Kan med en gang si at du nok kan stryke N900, ettersom du ikke er så glad i det "alt for tekniske". Skulle forøvrig gjerne likt å høre flere detaljer om hva du skal bruke telefonen til og hva du vil at telefonen skal ha. HTC Touch Pro 2 er uten tvil en av årets beste profftelefoner, og hvis det er proff-funksjonalitet du er ute etter er nok Touch Pro 2 et godt valg. Men vær oppmerksom på at under TouchFLO 3D kjører fortsatt Windows Mobile, et funksjonsrikt og godt operativsystem, men særlig "fancy" vil jeg nå ikke kalle det. Derimot finner du jo Android på HTC Hero, og utifra den lille indikasjonen du gir meg så vil jeg i første omgang påstå at dette er beste valget for deg. Lenke til kommentar
Dentroid Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Hei! Kan med en gang si at du nok kan stryke N900, ettersom du ikke er så glad i det "alt for tekniske". Skulle forøvrig gjerne likt å høre flere detaljer om hva du skal bruke telefonen til og hva du vil at telefonen skal ha. HTC Touch Pro 2 er uten tvil en av årets beste profftelefoner, og hvis det er proff-funksjonalitet du er ute etter er nok Touch Pro 2 et godt valg. Men vær oppmerksom på at under TouchFLO 3D kjører fortsatt Windows Mobile, et funksjonsrikt og godt operativsystem, men særlig "fancy" vil jeg nå ikke kalle det. Derimot finner du jo Android på HTC Hero, og utifra den lille indikasjonen du gir meg så vil jeg i første omgang påstå at dette er beste valget for deg. tusen takk for svaret =) blir bare en vanlig bruks telefon. kommer til å ha filmer og musikkvideoer, surfe nett. også vil jeg ta noen bra bilder, så kamera er litt viktig. ellers vil jeg ikke ha ett tastatur som er for trælette. og så vil jeg den skal reagere fort, helst ikke lagge så mye. man kan jo ikke få alt man ønsker, vil bare havne i riktig direksjon : p Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Alle telefonene der vil kunne brukes til filmer, musikkvideor og surfe på nett. Men som sagt, N900 er ingen "vanlig brukstelefon", så hvis du skal ha en av disse tre ville jeg valgt HTC Hero, evnentuelt Touch Pro 2 hvis du tåler størrelsen og ønsker et qwerty-tastatur som er godt å bruke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå