svelemoe Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg vet at jeg kunne holdt meg mye lenger om jeg virkelig hadde gått inn for det, men desember er liksom ikke den ideele måneden. Eg hadde kun klart å halde meg ut desember om det var pengar involvert. Omtrent 1000kr, så hadde eg nok takla det fint Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Unnskyldninger, unnskyldninger. Jeg lever fortsatt Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Holdt nesten på å skulle ryke ut nå nettopp. Heldigvis tok jeg til fornuft og gikk ut fra badet med verdigheten i behold. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Sånne som deg vil gamle Norge ha! Endret 6. desember 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg tror jeg bare tar det til juleaften. Vi er borte på nyttårsaften. Og en venninne har lovet meg, ehm... I julegave Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg skal også pule snart, Nopros. Er det ikke moro? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jo, igrunn. Men ikke frist meg. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg tror jeg bare tar det til juleaften. Vi er borte på nyttårsaften. Og en venninne har lovet meg, ehm... I julegave sier vel alt om venninna di som gir et knull til en kompis i julegave 1 Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Ute Hadde glemt hele tråden Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Jeg tror jeg bare tar det til juleaften. Vi er borte på nyttårsaften. Og en venninne har lovet meg, ehm... I julegave sier vel alt om venninna di som gir et knull til en kompis i julegave Jeg synes det er en veldig koselig gave jeg. Endret 8. desember 2009 av Crash Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg tror jeg bare tar det til juleaften. Vi er borte på nyttårsaften. Og en venninne har lovet meg, ehm... I julegave sier vel alt om venninna di som gir et knull til en kompis i julegave Nei, æsj og æsj azza. Slik destruktiv dekadanse kan en ikke ha noe av. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg tror jeg bare tar det til juleaften. Vi er borte på nyttårsaften. Og en venninne har lovet meg, ehm... I julegave sier vel alt om venninna di som gir et knull til en kompis i julegave At hun er en god veninne? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 At hun er en god veninne? Men du er tydeligvis ikke en god kompis, siden du skriver det på nettet. Håper hun ser det :--------D Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hun har sett det Cyph Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hun har sett det Cyph Er det deg? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 jeg kunne hvertfall aldri hatt sex med ei venninne, heller ei vildt fremmed da sex kan ødelegge så mye også så, ikke at jeg har erfaringer med det men de finnes Lenke til kommentar
Catastrof Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Jeg tror jeg bare tar det til juleaften. Vi er borte på nyttårsaften. Og en venninne har lovet meg, ehm... I julegave Sex er best spontant, ikke plantagt edit: leif Endret 8. desember 2009 av Catastrof Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå