Kris Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Virker ikke som om Runke-Kris gidder å oppdatere tråden sin da Oppdatere, Kris? Hvorfor står det "Påmelding slutter i dag" i emnetittelen fortsatt ?E: Ah, nvm. Leste førstepost nå, trådstarter har tydeligvis ikke vært aktiv i tråden ennå. Noe som er rart, siden Kris var flink til dette på de forrige trådene. Sorry, har ikke vært så aktiv på forumet i det siste. Oppdaterer nå Lenke til kommentar
HCG Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Gjett hvilken 11-åring som er ute. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Gjett hvilken 11-åring som er ute. First time? Stor stråle? Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Da var jeg ute av spillet også. Jeg klarte i underkant av en tiendedel av måneden. Det er nemlig viktig å kose seg i advent og spesielt i romjula. Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hvorfor er ikke jeg skrivd opp på lista? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Gjett hvilken 11-åring som er ute. First time? Stor stråle? Det er veldig mange grunnar til å bekymra seg over det innlegget der Cyph Lenke til kommentar
HCG Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Gjett hvilken 11-åring som er ute. First time? Stor stråle? First time? Nehei! Jeg var med i Oktober, November og Desember Fap Free. Blir 12, den 19. des. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Det er veldig mange grunnar til å bekymra seg over det innlegget der Cyph Litt drøyt å oppdage runking gjennom en fap free-tråd da. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Sagt det før og sier det igjen, Moget har røket ut. Samme med CypheroN. Endret 4. desember 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Det er veldig mange grunnar til å bekymra seg over det innlegget der Cyph Litt drøyt å oppdage runking gjennom en fap free-tråd da. Ingen som har sagt at han har oppdaget det i denne tråden? Jeg fant det ut av meg selv på akkurat samme alder Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Samme med CypheroN. Du trenger ikke 'passe på meg'. Har allerede skrevet det i tråden jeg. Kris er jo ikke oppdatert i det hele tatt uansett. Ingen som har sagt at han har oppdaget det i denne tråden? Jeg fant det ut av meg selv på akkurat samme alder Neinei, men kan godt hende. Hvor mange er kjent med det og kan det godt når de er 11 år, og er med i fap free-konkurranser osv? Husker ikke når jeg oppdaget det, men var nok seinere enn da jeg var elleve år. Endret 4. desember 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Samme med CypheroN. Du trenger ikke 'passe på meg'. Har allerede skrevet det i tråden jeg. Prøver bae å få Kris tli å oppdatere litt jeg. Uansett, så sliter jeg litt nå Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Typisk; er ikke med i konkurransen for denne måneden men har ikke gjort det siden november engang. Jaja. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg tapte for et par dager siden Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Prøver bae å få Kris tli å oppdatere litt jeg. Kris har nesten sluttet med forumet og burde absolutt ikke lagd en slik tråd rett før han dro. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Det er kjedelig å være ute så tidlig. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Det er kjedelig å være ute så tidlig. Kjedeleg og kjedeleg fru blom... Synast det er mykje artig action eg Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 i phailed.... men skal prøve litt privat da, med større perioder liksom Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg er ute dessverre. I frustrasjon over vanskelige algerbra oppgaver på øvingen til mattetentamen, måtte jeg utløpe min frustrasjon Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Det er kjedelig å være ute så tidlig. Kjedeleg og kjedeleg fru blom... Synast det er mykje artig action eg Det er jo sant, men det er likevel ganske gøy å få se hvor desperat man blir. Jeg vet at jeg kunne holdt meg mye lenger om jeg virkelig hadde gått inn for det, men desember er liksom ikke den ideele måneden. Endret 6. desember 2009 av Crash Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå