Skogsraa Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Dette har gått fint for meg så langt. Drar bort i ettermiddag og blir borte til søndagskvelden, så helga er egentlig sikret. Neste uke har jeg to tentamener, to prøver og en presentasjon, så den er egentlig også sikret. Det er når jeg ikke har en dritt å gjøre og er for meg selv at det kan bli vanskelig. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Tentamen er jo skitskummelt med tanke på å ikke tape. Ferdig tidlig, hjemme før resten av familien... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Tentamen er jo skitskummelt med tanke på å ikke tape. Ferdig tidlig, hjemme før resten av familien... I samme situasjon. Men nå kommer de snart hjem (vært hjemme siden 12.30 eller noe), så dette går så fiiint så. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Tenk å ødelegge julen på en slik måte, nei vet du hva, det gidder ikke jeg. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Sign me up! Holder sikkert ikke ut dagen en gang faila etter 5 timer Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Sign me up! Holder sikkert ikke ut dagen en gang faila etter 5 timer Selvkontroll er en fin bil.. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Nå er jeg bare enda mer klar for å klare det, i og med at alle vennene mine tror jeg ikke skal klare det Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Tenk å ødelegge julen på en slik måte, nei vet du hva, det gidder ikke jeg. Det skulle du ikke skrevet. For nå er jeg ute. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Svakt Cyph, svakt. Moget røk foresten første dagen, men han har ikke skrevet det her enda så jeg. Endret 3. desember 2009 av Nopros Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Svakt Cyph, svakt. Jeg vet. Men skal personlig prøve å ha en fap free-periode uansett. For meg selv. Så skal vi se åssen det går. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Det begynner å bli litt vanskelig å styre fantasien nå. Men, jeg har enda ikke tapt! Endret 3. desember 2009 av Crash Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Hvorfor står det "Påmelding slutter i dag" i emnetittelen fortsatt ? E: Ah, nvm. Leste førstepost nå, trådstarter har tydeligvis ikke vært aktiv i tråden ennå. Endret 3. desember 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hvorfor står det "Påmelding slutter i dag" i emnetittelen fortsatt ? E: Ah, nvm. Leste førstepost nå, trådstarter har tydeligvis ikke vært aktiv i tråden ennå. Noe som er rart, siden Kris var flink til dette på de forrige trådene. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Gått i koma kanskje? Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Vel, han har vært aktiv i dag, og han burde så absolutt oppdatere. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Dag 3, 21:12: Lysten er der, men det er heldigvis selvdisiplinen også Endret 3. desember 2009 av J0dleb0n Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Påmelding slutter i dag? I så fall er jeg med Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Jeg tror trådstarter har blitt tvangsinnlagt på nærmeste psykiatriske avdeling EDIT: Selv om profilen hans sier han har vært på forumet i dag... Endret 3. desember 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 PM'a han nå, så bør han huske tråden ved neste innlogging. Han holder sikkert på med skolearbeid/tentamen/eksamen. ..Noe jeg også burde.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå