CypheroN Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Det burde være veldig åpenbart; sluttproduktet er en fullkommen orgasme. Bokstavelig talt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg er med jeg også, så får jeg se hvor lenge det varer Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 At folk har giddet dette siden September enten så irriterer dere dama deres no jævli ellers så har dere ikke dametekke i det hele tatt som har gjort dette de siste 4 månedene Lenke til kommentar
Kris Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Er ikke mange som har holdt ut helt siden September da. Tror ikke det er noen? Ellers har dama blitt irritert over det, ja, så tror nok ikke jeg orker en hel måned denne gangen heller Lenke til kommentar
Coa Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) ' Endret 29. april 2010 av Coa Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 føler ikke for å bli kalt en kåt fjortis... Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg vet jeg kommer til å faile, så orker ikke prøve engang. Når man ikke har gjort sitt på et par dager kan den minste ting føre til kåthet, og da er det som regel ganske ålreit å gjøre det man har mest lyst til, og kan man ikke det, da er ikke veien til deprisjon lang. høhø.. Lykke til folkens, jeg joiner ikke Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Sign me up. Denne gangen skal det faen meg gå! Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Det burde være veldig åpenbart; sluttproduktet er en fullkommen orgasme. Er det virkelig noen som tror på det? Hva da med å la være å poste i forumet på en måned? Det skulle da føre til perfekte innlegg? Skeptisk. Det du sier henger ikke på geip. Etter lang tid abstinens blir man ekstremt kåt og man vil få en stor mengde sæd. Når man da kommer, vil det kulminere i en veldig kraftig orgasme. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg tror faktisk jeg slår til og melder meg på her. Klarte meg desverre ikke helt i oktober, men i desember er det få markeringer hvor jeg trenger å ha den roet ned så jeg melder meg på og kjører for fullt! (bokstavelig talt!) Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Er det reglar for orgasme i søvne ? Lucid dreaming anyone? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Har du planer om å gå inn i drømmen og delta i en sexorgie, svelemoe? Om jeg bare mestret denne formen for drømming. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg er med, og jeg skal greie 31 dager lett ;D Lenke til kommentar
lilko Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Har veldig lyst til å være med. Men, siden det er desember så gidder jeg ikke Litt kos må man jo ha i jula Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Melder meg på for en aller siste gang og ser hvordan det går Lenke til kommentar
wûst Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg er med. Feiler jeg denne måneden også, gidder jeg ikke dette mer. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) NVM, dreit i det x) Endret 2. desember 2009 av Wuvahef Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå