MrAvionics Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Er det noen forskjell på sanden fra dyrebutikken og matbutikken? Den jeg kjøper på matbutikker er helt hvit og finmalt mens den jeg kjøper på dyrebutikken er grå og bare små steiner oppi. Har det noe å si? Endret 6. desember 2009 av ArneAustenaa Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 BUMP!?! Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Bump. Noen som har peiling her inne? Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg har ikke hatt fugl på mange år, men kan prøve å hjelpe deg litt. Undulaten bør ha tilgang på stein til kråsen, kalk og kull. Jeg antar det er det du ser som små steiner i sanden i dyrebutikken. Ole Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Ok takk for svar! På snadder fuglesand fra RIMI står det: snadder fuglesand er bunnmateriale i fugleburet. Snadder Fuglesand er tilsatt anis aroma og er varmebehandlet opp til 1200 grader celsius. Muslingskjellene stimulerer fordøyelsen til fuglene. Ingredienser: Knust flintstein, knuste muslingskjell, skjell, ren og tørr sand, anis aroma. På den på dyrebutikken husker jeg ikke hva som står. Mulig den på dyrebutikken er best da? Dyrebutikken: Rimi: Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Man kjøper nok sjelden "feil" vare i en dyrebutikk. Jeg ser ikke kull på innholdsfortegnelsen til posen fra RIMI, ellers er vel den sanden ok. Du kan sikkert tilsette kull selv også, hvis det er viktig for deg å ikke kjøpe fra dyrebutikken. Medisinsk kull får du kjøpt på apoteket. Ole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå