Thrinduil Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hei! Var en venn av meg som fortalte om en internettbutikk der en kunne kjøpe snus (www.buysnus.com). Jeg er litt usikker på om dette er en sikker side å handle på - dog han jeg snakket med hadde handlet der før. Så jeg lurer på om det er noen av dere som har kjennskap til siden - og om den eventuelt er sikker og handle på? Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Ingen som har peiling? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Nå skjønner jeg forsåvidt ikke hvorfor du spør i mat og drikke tråden, tror du får fler svar på Off Topicdelen av forumet. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Her er kategorien for deg: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=78 Edit: Vet det står data i parantes men man får ofte svar på alle mulige nettbutikker der Endret 2. desember 2009 av Ninjahamster Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Nå skjønner jeg forsåvidt ikke hvorfor du spør i mat og drikke tråden, tror du får fler svar på Off Topicdelen av forumet. Var usikker på hvor jeg skulle poste - endte opp med her. Ninjahamster: Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå