Howard Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Den britiske TV-kanalen Sky starter opp 3D-sendinger fra Premier League i midten av neste år. Les mer Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Vil dette gjøre det lettere å avgjøre hvor ballen er? Det jeg tenker på er når man nå ser på en flat tv, så kan det være vanskelig å avgjøre hvor i luften ballen er. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Nærbilder vil imidlertid fortstatt skytes i 2D. Dette er jo det jeg ser for meg kunne vært småartig i 3D. Det er ikke så mange betydningsfulle dybdedetaljer i fugleperspektiv at det gjør noe. Romkategorien representeres av andre ting enn dybde på lang avstand. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Dreiv ikkje NRK med noko liknande under Lillehammer-OL? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Mener å huske vi satt der med noen teite briller og prøvde å late som at hesten kom ut av skjermen. Selvhypnose, placebo og patriotisme var nok de mest effektive virkemidlene hvis det funket. Det har forhåpentligvis kommet lenger. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Herlig nyhet for oss med Sky HD. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Bare å skaffe seg det da. Atm. får jeg "bare" nøye meg med HD-fotball. Lenke til kommentar
chma Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Mtp mangel av tver og det faktum at man fremdeles må bruke briller spørs det vel med ubredelsen med det første. Får man derimot til noe linse opplegg på skjermen.... For de teknisk interesserte, litt om utstyr og hvordan det funker...også med en og annen referanse til de enorme kostnadene. http://www.tomguilmette.com/wp/my-blog/archives/2132 http://www.3alitydigital.com/ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 3D-briller også? Da ble jeg skeptisk til idéen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg