Gå til innhold

Kamptråd: Manchester United vs Tottenham Hotspur (Carling cup kvartfinale)


archanios

Manchester United - Tottenham Hotspur  

44 stemmer

  1. 1. United sin beste spelar mot Tottenham?

    • Kuszczak
      0
    • Neville
      0
    • Brown
      0
    • Vidic
      11
    • De Laet
      1
    • Obertan
      1
    • Anderson
      17
    • Gibson
      13
    • Park
      0
    • Berbatov
      0
    • Welbeck
      1
    • Carrick
      0
    • Macheda
      0
    • Tosic
      0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Poll ang dagens United-spelar er oppe.

 

Fekk berre med meg andre omgangen på grunn av arbeid i dag, og må innrømme at eg var overraska over stillinga til pause. Eg hadde faktisk akkurat tippa at det var 0-2, før eg fekk sjå pauseresultatet og vart i så måte særs gledeleg overraska. Andre omgang er for det meste temmeleg solid. Spurs har sine sjansar, men klarer ikkje å etablere nok trykk over tid. Dei har eindel veldig gode spelarar og er til tider farlege, men jamnt over så kontrollerer vi ballen og spelet greit nok.

 

Kjekt å vere vidare til semifinalen, sjølv om at det er med på å gjere kampprogrammet endå tøffare. Vi slår Tottenham igjen, og har vel 21 kampar mot dei uten tap på rad, og har ikkje tapt på mange, mange år.

Lenke til kommentar

Jeg er kjempefornøyd med kampen. To meget deilige mål av Gibson, og jeg syns det er herlig at han spiller sånn, for jeg har troen på han. Ando spilte nydelig, syns jeg. Forsvaret bak skal også ha ganske mye creds etter kampen, og det hele virka som var under kontroll egentlig. Litt kjedelig til tider av den grunn, men det gjør overhodet ikke noe så lenge det blir seier ut av det! :)

Lenke til kommentar

Kuz: 7 Gjorde ingen feil? Stod veldig godt plassert på den ene viktige headinga.

 

Neville: 5- Syns ikke han er så trygg som alle skal ha det til.

Vidic: 8 Vidinator. Brutal.

Brown: 7 Stødig.

De Laet: 5 Gjør noen fine brudd, noen gode løp. Noen fæle taklinger

 

Obertan: 6 Veldig spillbar og leken. God defensivt.

Gibson: 7 Må få creds for 2 mål. Hadde ikke vært mye uten målene, dog.

Anderson: 8 MOTM for meg og. Styrer midten bra. Mange fine pasninger.

Park: 5 Usynlig syns jeg. Kjedelig spiller, selv om jeg liker og setter pris på han.

 

Berbatov: 7 Magiker. Har vel en 4-5 situasjoner hvor han står innelåst blant 3 Spurs-spillere og hælflikker og fører seg ut elegant. Han så ut som en trener utpå der i dag. Kjørte helt klart på 10%.

Welbeck: 5 Får ikke til mye.

Lenke til kommentar

MEN's begrunnede ratings...

 

Kuszczak: The Pole built on his impressive form at Portsmouth with one particularly excellent save from Bentley 7

 

Neville: Whether it was in combat against Bentley or Lennon the skipper was the winner 7

 

Brown: The diminutive threat of Defoe and Keane didn't bother him and he handled Crouch with equal comfort 7

 

Vidic: Slack distribution early on but he grew in stature and was more like his old self as game wore on 8

 

De Laet: Like his opposite full back team-mate the Belgian was never exposed or in grave danger against experienced opponents 7

 

Obertan: The French winger was one of the brighter sparks against Besiktas but didn't get much change out of Bale 6

 

Anderson: Suggestions that the Brazilian has started to tread water were dispelled with a much better display 7

 

Gibson: Comfortable on the ball and his long range strikes were a lethal weapon 8

 

Park: Not much went down United's left flank so the Korean was a bit out of it 6

 

Welbeck: Looked better on the ball and put Tottenham on the back foot more than he did the Turks 6

 

Berbatov: The younger ones around him fed off his calm impact on the game 8

 

Subs:

 

Carrick (sub Obertan 63) A stroll 6

 

Macheda (sub Berbatov 63) Some good touches 6

 

Tosic (sub Anderson 82) Good to see him again 6

 

 

Hehehe... Neville sin var bra.

Lenke til kommentar

Berbatov og Anderson var spot on :)

 

pigcopy6.gif

 

pigcopy9.gif

 

 

Ein ting som irriterte meg ang kampen i går, og som dessverre skjer litt for ofte på OT, er rett og slett at eindel folk går så forbanna tidleg frå kampane. Dersom du har betalt mykje pengar for å få ein plass på Old Trafford, for å sjå United, så kan du vel for pokker klare å halde deg på plassen din i 90 minutt, i staden for å gå etter 80. Dette er sjølvsagt verst i f.eks ligacupkampar og kampar mot "kjedelige" lag, men det handlar jo om å vise støtte til laget. Dei kan ikkje akkurat forlate bana etter 80 minutt, berre fordi dei vil vere litt tidlig ute i forhold til trafikken. Kunne heller gitt eindel av dei billettane til folk som gidder.

Lenke til kommentar

I går var stemninga en dårlig vits også. Noe av det mest begredelige jeg var sett faktisk. At vi ikke fyller opp mot 80 tusen og stinn brakke mot Spurs, en regntung tirsdag i LC skjønner jeg. Det ville ingen klubb gjort, men stemninga var kritikkverdig og vel så det.

 

Noen som har lyst til å påta seg ansvaret med å lage kamptråd for oppgjøret WH senere denne uka?

 

PS: Matchratinga til top var genial.

Lenke til kommentar
Jeg kan gjøre det, hvis ingen andre gidder.

 

Stemningen var elendig i går, ja. Jeg hørte United-fansen hver gang Gibson hadde ballen og de skrek "shooooot"

Fixed :dremel:

 

Men jamnt over var stemninga eleding :( Ikkje OT verdig.

----

 

Defensivt var me relativt solide, men Vidic, Gibson og Anderson som banens suverent beste. Obertan skal ha for at han jobbar heim att, men defensivt har han mykje å hente då han blir dratt av som ein førsteklassing.

 

Relativt jamn kamp av han, Park, Welbeck, Macheda, Carrick, De Laet og Neville. Ingen av dei stod fram, og alle ville på ein skala hamna rundt 5-6 etter mitt syn. Berba, Brown og Kuz (kan ha skifte til eit lettare namn dersom han blir førstekeeper :ermm: ).

 

Ein jamnt over solid kamp, men me skapar knapt nok sjansar. Verken Welbeck eller Macheda imponerte, og eg vonar dette kan bane veg for King snart ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...