Gå til innhold

Kamptråd: Manchester United vs Tottenham Hotspur (Carling cup kvartfinale)


archanios

Manchester United - Tottenham Hotspur  

44 stemmer

  1. 1. United sin beste spelar mot Tottenham?

    • Kuszczak
      0
    • Neville
      0
    • Brown
      0
    • Vidic
      11
    • De Laet
      1
    • Obertan
      1
    • Anderson
      17
    • Gibson
      13
    • Park
      0
    • Berbatov
      0
    • Welbeck
      1
    • Carrick
      0
    • Macheda
      0
    • Tosic
      0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Frustrerende kamp for en Spurs-fans. Styrer forsåvidt kampen, slurver i avsluttende fase og så rusler bare United opp og putter på to langskudd og forsåvidt de to eneste sjansene de har. Det laget er nok litt for sterkt for de hvite.

 

Vet ikke hvor synd det er at jeg ikke får sett resten av kampen, når United leder med to mål slik kampen har utartet seg så blir det vel vanskelig for Spurs å holde moralen oppe, kan fort dette litt sammen nå :/

Lenke til kommentar
EDIT: Det jeg håper på MEST er at Gibbo og Ando skjerper seg HELT SYKT MYE etter den begredelige kampen mot Besiktas. Vi får nå se. :)

 

Synes at det har skjedd, så er veldig fornøyd. Park har også vært god der på venstre. Ellers FANTASTISK å se Vida når han bruker hele kroppen og takler sånn; Vida i full sving. Ikke så gode ellers på banen med forsvaret har vært sterke og 2-0 ledelse er jo bare herlig.

 

Good evening so far. :)

Lenke til kommentar
Ufortjent, men jeg tar det. Herlig av Gibson så langt.

 

Å fortjene noe i fotball er oppskrytt :)

Det var ikke det dere sa etter Chelsea-kampen :whistle:

Limbeck er ikke representant for "dere" aka oss heller. Å fortjene noe i fotball er veldig mye :)

 

Limbeck: Obertan er også den midtbanespilleren (inkludert gibbo/andy) som har vunnet ballen flest ganger også. Han solgte seg et par ganger, men i motsettning til feks Nani eller Ronaldo var han å gjorde en jobb. Det er det offensive som betyr noe.

 

Om 2 år er Obertan en av verdens beste spillere, det min teori. Han har for mye rå kvalitet til å ikke bli noe og med SAF i ryggen er det nødt til å bli bra. Imo det største talentet siden Ronaldo. Han kommer nok ikke til å utmerke seg voldsomt i år, men med progresjon kombinert selvtillit og bedre fysiske forutsetninger = KRUTT!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...