Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spm ang ronking forann jenter/dama si. Si din mening!

Sacho_chan

Anbefalte innlegg

Det er noe jeg har lurt på en god stund nå ang. gutter og ronking forann jenter/dama osv.

(Ja, jeg er ei jente som spør.)

Altså, det er masse perverse gutter som adder folk på msn for å ronke på cam osv. Også har man de guttene som ikke gjør det.

Hvordan føler gutter det når de ronker forann personer som ser på? (Dette trenger ikke å være på cam, men f. eks. face 2 face.) Hvordan føles det å f.eks. ronke forann dama? Er det greit elr ikke? Hvis du er gutt, hvorfor føler du deg da?

Og hva om jenta/dama spør om du kan ronke forann henne så hun kan se på?

Ville du gjort det elr synes du bare det blir rart?

Mener du at ronking er litt personlig, elr at det er greit at hun ser på av og til?

Og hvis en jente ville at en gutt skulle ronke forann henne, hvordan ville du helst at hun skulle fortelle det elr hinte om det, uten at det føles utbehag elr oppstår missforståelser?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Yeah_*

Har aldri runket foran noen, og kan ikke se for meg at jeg kommer til å gjøre det heller, men det er rart hvor mye en kan finne på i det rette humøret. Hadde hun tilbudt seg å runke meg, hadde jeg ikke tenkt meg om i et sekund engang :yes:

Lenke til kommentar

Vel, har aldri gjort noe sånt, men de fleste føler vel at det blir rettere å få henne til å gjøre det. Men jeg skulle nok klarte det...... litt usikker på hvordan jeg skulle tolka noen hint, men det du kan prøve er jo å bare spør? Noen hadde kanskje blitt begeistret for at kjæresten ville se dem ta et lite tak, de tenker kansje at det vil virke opphissende på dama?

Lenke til kommentar
Det er noe jeg har lurt på en god stund nå ang. gutter og ronking forann jenter/dama osv.

(Ja, jeg er ei jente som spør.)

Altså, det er masse perverse gutter som adder folk på msn for å ronke på cam osv. Også har man de guttene som ikke gjør det.

Hvordan føler gutter det når de ronker forann personer som ser på? (Dette trenger ikke å være på cam, men f. eks. face 2 face.) Hvordan føles det å f.eks. ronke forann dama? Er det greit elr ikke? Hvis du er gutt, hvorfor føler du deg da?

Er opp til hver enkelt gutt, men for min del er det greit, tenner faktisk at hun ser på, enten om det er på cam eller ikke.

Og hva om jenta/dama spør om du kan ronke forann henne så hun kan se på?

Ville du gjort det elr synes du bare det blir rart?

Mener du at ronking er litt personlig, elr at det er greit at hun ser på av og til?

Helt greit at hun spør selv, og sånn er det hos oss. Onani deler jeg gjerne med partner, og hun ser sikkert på ca halvparten av gangene.

Og hvis en jente ville at en gutt skulle ronke forann henne, hvordan ville du helst at hun skulle fortelle det elr hinte om det, uten at det føles utbehag elr oppstår missforståelser?

Kan gjerne spørre rett frem, og her kjøpte hun faktisk et webcam til meg slik at jeg kunne gjøre det for henne når vi er borte fra hverandre også, hehe.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Mange gutter som tenner på at jentene onanerer seg selv mens de ser på (Jeg snakker ikke om timesforestillinger, men en liten del av den store akten.) og på samme måte tenner jo jenter på det også.

Sant det. Jeg lå å fingra meg da typen lå og såv, tydlighvis hadde han hørt meg og våkna og va hard x3

Lenke til kommentar
Har aldri runket foran noen, og kan ikke se for meg at jeg kommer til å gjøre det heller, men det er rart hvor mye en kan finne på i det rette humøret. Hadde hun tilbudt seg å runke meg, hadde jeg ikke tenkt meg om i et sekund engang :yes:

Det var jo ikke dette hun spurte om?

Jeg for min del liker å se kjærestene mine onanere foran meg, men det er fordi jeg er så betatt av cumfacene :whistle:

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Det er bra for meg og ronke forran en jente der ho sitter og ser på. gjir henne litt kontroll og meg litt underdanig jeg liker det og anbefaler alle kvinner få menn til og ronke seg sel i senga. dama mi ber meg ronke meg selv ho ligger bare ved siden av. ingen sex kun ronking. når jeg kommer sier ho det er kommet for og bli. jeg digger ronke meg sel på ordre fra damer og ikke få sex. topp takk til de damer som liker dette...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...